Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه کوتاهی مسئولان بعد از دفاع مقدس عامل بسیاری از عقب ماندگی های کشور است گفت: برخی از مسئولان در داخل پیچ و مهره نظام را شل می کنند و دائم صحبت از مذاکره و دست دراز کردن جلوی دشمن می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار حجت الاسلام سید حسین موسوی استاد حوزه و دانشگاه شامگاه جمعه در یادواره شهدای دیزج شاهرود با بیان اینکه مکاتب مختلفی در دنیا است و افتخار ما این است که پیرو مکتب عاشورا، اسلام و قرآنیم گفت: عزت و سربلندی مسلمانان در گرو آنچه است که در قرآن آمده و ائمه اطهار نیز به آن تاکید ورزیده اند و کربلا به پیروانش درس بی نیازی داده تا خود رامحتاج شرق و غرب نبینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه عزت و سربلندی اتصال به خدا و راه امام و شهداست نه اتصال و دست دراز کردن جلو کشورهای بیگانه، نظام سلطه و کدخدا اظهار کرد: اینکه عده ای دائم صحبت از مذاکره و دست دراز کردن جلوی دشمن می کنند با مبانی قرآن، سیره امام راحل و شهدا سازگار نیست.

برخی مسئولان در داخل پیچ و مهره نظام را شل می کنند

عضو جامعه ایمانی مشعر با بیان اینکه مشکل اصلی دشمن با جمهوری اسلامی ایران با عزّت و سربلندی این کشور در دنیاست افزود: نظام سلطه بخواهد یا نخواهد رهبر جمهوری اسلامی ایران دنیا را به سمت ظهور می برد و اگر چه عده ای از مسئولان در داخل پیچ و مهره نظام را شل می کنند اما آنقدر جوان باعزّت تربیت کرده ایم که به زودی در مسجد الاقصی نماز می خوانیم.

موسوی با اشاره به رسوخ روحیه سازش با استکبار در برخی از مسئولان کشور یادآور شد: حدود یک سال و نیم پیش یکی از مسئولان تراز اول کشور توییت کرد "دنیا، دنیای گفتمان هاست، دنیای موشک ها نیست" مقام معظم رهبری مشاهده کردند این موضوع امنیت ملی را خدشه دار کرده، تفکر سازشی که مخالف با مکتب عاشورا است و در برخی از مسئولان کشور تبلور کرده و خطرناک است بلافاصله نسبت به این حرف موضع گرفتند و فرمودند آن کسی که می گوید دنیا، دنیای گفتمان هاست یا غافل است یا خائن.

وی با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای موشک هاست و در مقابل دشمن باید ایستاد افزود: چند ماه پیش از ارتفاعات دالاهو کرمانشاه مواضع داعش با 6 موشک میان برد بمباران شد و سخنگوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات موشکی سپاه جمهوری اسلامی ایران موفقیت آمیز بود این گوشه ای از موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در صنعت موشکی است و به کوری چشم دشمنان قویترین پایگاه موشکی را در شهر حلب راه اندازی کردیم.

حرکت روبه جلوی کشور در هسته ای و موشکی مرهون تفکر انقلابی است

استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه حرکت رو به جلو و رشد کشور در بسیاری از حوزه ها مرهون تفکر انقلابی است که مقام معظم رهبری در جامعه تزریق می کنند عنوان کرد: با تفکر انقلابی در بسیاری از حوزه ها حرفی برای گفتن داریم، با تفکر احمدی روشن ها توانستیم اورانیوم را 20 درصد غنی سازی کرده و جزو 8 کشور هسته ای دنیا شویم، با تفکر تهرانی مقدم امروز موشک قاره پیما بالستیکی داریم که همزمان سوخت مایع و جامد دارد و این صنعت تنها در دست جمهوری اسلامی ایران و آمریکاست و این در حالی است که با تفکر وابسته و دلداده به مغرب زمینی ها امروز نمی توانیم یک عینک تولید کنیم.

موسوی ادامه داد: امروز عده ای به بهانه مشکلات اقتصادی و معیشتی به دنبال القای ناکارآمدی نظام اسلامی به مردم هستند در حالیکه اگر نظام اسلامی در ایران ناکارآمد است با وجود 200 کشور در دنیا دغدغه اصلی آمریکا و رؤسای جمهوری این کشور در نشست ها، گفتگوها، جلسات و ... ایران است.

مواضع رهبر انقلاب اسلامی در سطح بین الملل اثر گذار است

وی در ادامه صحبت های خود گفت: امروز شیعیان در سطح بین الملل عزّت و اقتداری دارند که تا کنون بدین سطح از اقتدار و سربلندی نرسیده بود، مواضع رهبر انقلاب اسلامی در سطح بین الملل اثر گذار است و معادلات دشمن را بر هم می ریزد، امروز لشگری از شیعیان منطقه به برکت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری شکل گرفته است، حاصل تفکر انقلابی ما حزب الله لبنان است و انصارالله که در یمن شکل گرفته و با موشک های خود ریاض را هدف قرار می دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز دو تفکر اسلام و یهود اعلام کرده اند که در دنیا تمدن سازی می کنند اظهار کرد: امام خمینی از همان ابتدا استراتژی جمهوری اسلامی ایران را در صدور انقلاب اسلامی به دنیا تبیین کردند و فرمودند "جنگ جنگ تا رفع فتنه از همه عالم" و مقام معظم رهبری نیز فرمودند "می خواهیم تمدن نوین اسلامی را رقم بزنیم" و از سوی دیگر یهود که دشمن اصلی مسلمانان است و در قرآن نیز صراحتا به آن اشاره شده است به دنبال تمدن سازی در دنیا است.

موسوی با تاکید بر اینکه ما با دشمن درگیر شده و از مواضع خود که همان مواضع اسلام است کوتاه نمی آییم افزود: 600 هزار شیعه در شهرستان پاراچنار پاکستان، ده میلیون سیاه پوست در نیجریه که به رهبری زکزاکی شیعه شده و از رهبر جمهوری اسلامی ایران تبعیت کرده دشمن ستیز شده اند و این به برکت صدور انقلاب اسلامی ایران به دنیاست.

بسیاری از عقب ماندگی های کشور به خاطر کوتاهی مسئولان بعد از دفاع است

وی با تاکید بر اینکه مساله و مشکل اصلی دشمن با جمهوری اسلامی ایران با عزّت و سربلندی این کشور در دنیاست بیان کرد: البته در این بین انسان ها و مسئولانی که دنیا آنها را شکار کرده و آنقدر دنیا زده شده اند که به راحتی دزدی می کنند، معامله ربوی کرده و حرام می خورند، حقوق های نامتعارف می گیرند نیز وجود دارن اما بعد از گذشت 39 سال از عمر انقلاب اسلامی آنقدر جوانان پاک و انسان های باعزّت تربیت شده اند که آمریکا از این مساله عصبانی است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه منکر وجود مشکلات معیشتی، اقتصادی و ... در کشور نیستیم اظهار کرد: بسیاری از عقب ماندگی کشور ما به خاطر کوتاهی مسئولان بعد از دفاع مقدس در کشور بوده است و این عقب ماندگی ها ربطی به مردم، امام، رهبر، خانواده شهدا ندارد بلکه مربوط به دولت ها بوده است.

موسوی با تاکید بر اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی نوکری مردم تاکید کرد: کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئول شد یعنی خداوند به او فرصت نوکری و خدمتگزاری مردم داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

دریافت 35 MB کد خبر 6087429

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز