Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - اولين دوره مسابقات اسنوکر زير 21 سال استان اصفهان با قهرماني محمد رضا اژدريان از شاهين شهر پايان يافت.

به گزارش ايرنا، روابط عمومي هيات بولينگ، بيليارد و بولس استان اصفهان روز شنبه اعلام کرد: اين ورزشکار موفق شد در مصاف نهايي با نتيجه 4 بر يک امير رضا ايرانپور از اصفهان را از پيش رو برداشته و مقام اول اين مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين رقابتها امير رضا ارباب زاده و ايليا زرخش از اصفهان رده هاي سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند و علي گلچين از اصفهان نيز به عنوان بازيکن اخلاق اين رقابتها لقب گرفت.
در اين مسابقات 17 بازيکن از اصفهان، شاهين شهر، مبارکه، فولاد شهر و زرين شهر به مدت سه روز به ميزباني باشگاه توپ سياه اصفهان با هم به رقابت پرداختند .
مسابقات نهايي اين رقابتها روز جمعه گذشته برگزار شد.
6020 / 6022 خبرنگار: عليرضا حکيميان - انتشار دهنده : عمادي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت ماده پرش با نیزه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات؛ ارشیا مصدقی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۴.۸۰ متر در جایگاه ششم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • دوومیدانی قهرمانی آسیا؛ ششمی مصدقی در پرش بانیزه