Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، محمدرضا صالحی استاندار عصر دیروز در بازدید از این نمایشگاه، هنر را صیقل دهنده روح انسان ها توصیف کرد و گفت: برپایی نمایشگاه ها ی خیریه که هنرمندان به صورت خودجوش برگزار و خیران و عموم مردم نیز از آن حمایت می کنند، مایه خرسندی است.
و با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) نیز بر آرا و حضور مردم در همه عرصه ها تاکید داشتند، اظهار کرد: مسئولان بدون حمایت و پشتوانه مردمی قادر به انجام امور نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، در بازدید از این نمایشگاه با خرید تابلو به مبلغ دو میلیون تومان به زلزله زدگان استان کمک كرد.
به گزارش ایکنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد با خرید تعدادی تابلو به مبلغ دو میلیون تومان، محمود ثمینی سرپرست سیاسی و امنیتی استانداری با خرید تابلو به مبلغ یک میلیون تومان، فریبا باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری با خرید تابلو به مبلغ یک میلیون و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با خرید تابلو به مبلغ دو میلیون تومان به زلزله زدگان خراسان شمالی کمک کردند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، دقایقی قبل زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو از توابع شهرستان فاروج را لرزاند.

این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۷.۲۰۲ و طول ۵۸.۳۲۳ و عمق ۸ کیلومتری ره داد.

تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

کد خبر 750339

دیگر خبرها

  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • تیتکانلو در خراسان شمالی لرزید
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام