Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، «سید رسول تاجدار»، مدیر عامل بیمه البرز،درباره زمان پرداخت خسارات کشتی نفتکش سانچی توسط این بیمه گفت: کشتی سانچی 70درصد بدنه آن بیمه یک شرکت نروژی و فقط 30 درصد آن تحت پوشش بیمه‌های داخلی بوده است. 20 درصد بیمه داخلی کشتی سانچی تحت پوشش بیمه البرز است. ارزش بدنه کشتی 32 میلیون دلار بوده، که 20 در صد آن، یعنی حدود 6 میلیون و چهارصد هزار دلار خسارات بیمه بدنه مربوط به بیمه البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه البرز تمام این خسارت را پرداخت می کند.
  او در ادامه بیان کرد: از این 6 میلیون و چهار صد هزار دلار یکسری واگذاری اجباری و اختیاری داشته‌ایم. این بدین معنا است که 15 درصد به بیمه مرکزی واگذار شده و همچنین صندوق ویژه دولت هم در پرداخت خسارات بیمه بدنه سهم دارد.

او در ادامه اظهار کرد: بیمه البرز خسارات کامل بدنه کشتی را پرداخت می کند سپس خسارت هایی که مربوط به بیمه مرکزی و صندوق ویژه دولت است، را پس می گیرد. بنابراین از 6 میلیون و چهارصد هزار دلار به غیر چهارصد هزار دلار، بقیه خسارات بیمه بدنه واگذار شده است.

مدیر عامل بیمه البرز درباره پرداخت بیمه شهیدان راه خدمت گفت: از این خدمه که جان باخته‌اند حدود 17 نفر آن تحت پوشش بیمه البرز بوده اند. از این که خدمه دیگر تحت پوشش بیمه‌های دیگر هستند، اطلاعاتی نداریم.

تاجدار درباره مبلغ پرداختی بیمه البرز به خانواده‌های خدمه کشتی سانچی تاکید کرد: خانواده های 17 نفر خدمه کشتی سانچی هرکدام 100 میلیون تومان خسارات دریافت می کنند. از این نفراتی که جان خود را در حادثه کشتی سانچی از دست داده اند، تا به امروز حدودا 17 نفر تحت پوشش بیمه البرز هستند.

او در ادامه گفت: هیچ مانعی برای پرداخت خسارت این 17 نفر وجود ندارد. منتظر هستیم که لیست پرداخت به ما ارائه شود تا مبلغ 100 میلیون تومان را پرداخت کنیم.

تاجدار در پایان بیان کرد: این مبلغی که ما پرداخت می کنیم بیمه اختیاری خدمه سانچی است و شرکت ملی نفت کش نیز، فقط 100 میلیون تومان هرکدام از کارکنان آن را بیمه کرده است. این احتمال وجود دارد، خدمه کشتی در جاهای دیگه هم تحت پوشش بیمه باشند.

منبع:برنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه دانا فرهنگیان را گلایه‌مند کرد

به گفته شهروند خبرنگار ما با وجود اینکه حق بیمه درمانی دانا از فیش حقوق فرهنگیان کسر می‌شود، اما هنگام ارائه اسناد درمانی به بیمه دانا با تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمانی مواجه می‌شوند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام، ما فرهنگیان چند ماهی است اسناد درمانی به بیمه دانا تحویل دادیم و هیچ خبری از تعهدات نیست.  در کلینیک‌ها و سایر درمانگاه‌هایی که قرارداد دارند با دریافت معرفی نامه معتبر است، اما سایر درمانگاه‌هایی که قرارداد با بیمه دانا ندارند وقتی فاکتور و مدارک را به بیمه دانا ارسال میکنیم هزینه‌های درمانی را پرداخت نمی‌کند. بیمه دانا بیمه خوبی است تاکنون مشکلی نداشتیم، اما لطفا پیگیری کنید تا ببینیم مشکل دقیقا کجاست. هزینه بیمه در فیش حقوق ما کسر می‌شود و بیمه دانا متعهد هست، اما هزینه‌ها پرداخت نمی‌شود. پیگیری کرده ایم بیمه دانا و تعاونی اداره دلیل تاخیر در پرداخت خسارات را دیر پرداخت شدن حق بیمه از سوی آموزش و پرورش می‌داند. از فیش حقوق ما هزینه بیمه دانا کسر شده است، اما از پرداخت هزینه‌های درمانی بیمه دانا سرباز می‌زند ما نمیدانیم مشکل کجاست و کسی هم پاسخگو نیست.  

منبع: شهروند خبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

داستان پر غصه برخی از بیمه گران درباره عملکرد بیمه‌های دانا و سلامت

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تکلیف مشترکان خسارت‌دیده برق به کجا رسید؟
  • ۵۰ میلیارد تومان خسارت به مشترکان برق پرداخت شد
  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • پرداخت پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان
  • ۱۸۰ میلیارد ریال مستمری فوق‌العاده به مددجویان سیل‌زده بلوچستان واریز شد
  • افزایش ۳۳ درصدی نرخ دیه در سال ۱۴۰۳/نگاهی به مبلغ دیه در ۱۳ سال اخیر
  • گله کشاورزان گلستانی از بدعهدی‌های صندوق بیمه
  • بازگشت ۹۰درصد هزینه‌های درمانی به بیماران خاص
  • تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان توسط بیمه دانا فرهنگیان را گلایه‌مند کرد
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود