Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@19:04:01 GMT

همکاری سپاه برای توسعه باروری ابرها

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۰۹۰۸

رییس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: در چند ماه گذشته نیروی هوافضای سپاه همکاری بسیار خوبی با ما داشته‌اند به طوری که قرار شده یک فروند هواپیما با تجهیزات در اختیار مرکز باروری ابرها قرار بگیرد. ناطقان: فرید گلکار با اشاره به پشتیبانی و حمایت نیروی هوافضای سپاه گفت: تجهیز هواپیمایی که سپاه قرار شده در اختیار مرکز باروری ابرها قرار دهد در حال انجام است و باید صراحتا اعلام کرد که نیروهای سپاه به صورت شبانه‌روزی برای این موضوع مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر قرار بود مراحل کار به صورت معمول پیش رود بیش از چهار ماه زمان می‌برد اما پیش بینی می‌شود تا انتهای بهمن‌ماه این هواپیما آمادگی کامل را برای باروری ابرها به دست آورده است.
رییس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها با اشاره به دو هواپیمای مرکز باروری ابرها، گفت: به دلیل کمبود و نقدینگی نتوانستیم در زمان مقرر مواد لازم تجهیز هواپیماها را دریافت کنیم و اگر قرار باشد اکنون این کار انجام شود کار بعد از عید موکول خواهد شد.
به گفته گلکار البته در شرایط فعلی نیز اقدامات لازم را برای تجهیز این دو هواپیما انجام می‌دهیم. در مورد هواپیمای سپاه نیز باید گفت با توجه به این‌که این کار جدید است نمی‌توان زمان دقیقی نسبت به تکمیل هواپیما اعلام کرد.
وی در خصوص بودجه مرکز باروری ابرها اظهار کرد: تاکنون نقدینگی بسیار کم بود و با توجه به این‌که باروری ابرها دارای شرایط خاصی است باید در زمان مورد نظر کار انجام شود که تاکنون شرایط این کار مهیا نبود اما در حال حاضر تمام 9 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز در این زمینه تخصیص یافته است.
رییس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها با اشاره به کمبود آب مصرفی در کشور در تمام بخش‌ها گفت: لازم است در این شرایط به مدیریت مصرف و عرضه توجه بیشتری شود.
گلکار ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که در این شرایط می‌توان انجام داد اجرای پروژه‌های باروری ابرها است اما باید به این مساله توجه کرد که نباید در مورد مساله تخصصی باروری ابرها افرادی که تخصص کافی ندارند اظهارنظر و شایعاتی را منتشر کنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: سپاه ، باروری ابرها ، نیروی هوافضای سپاه

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین

به گزارش قدس آنلاین، هان ژنگ معاون رئیس جمهور چین با دیانا موندینو وزیر امور خارجه و تجارت بین المللی آرژانتین در پکن دیدار کرد.

هان در این دیدار که دیروز صورت گرفت، با بیان اینکه امسال دهمین سالگرد آغاز مشارکت راهبردی جامع بین دو کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط دوجانبه در خدمت منافع بلندمدت دو کشور و برآورده کننده انتظارات دو ملت است.

وی گفت: چین آماده ادامه همکاری با آرژانتین در چارچوب درک و حمایت از یکدیگر است، دو کشور شرکای همکار در توسعه و خواهان افزایش مستمر اعتماد متقابل سیاسی و تلاش برای همکاری عملی پایدار و بلندمدت و ارائه منافع برای دو ملت هستند.

موندینو نیز گفت: آرژانتین قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و امیدوار است به طور مداوم همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با چین را تحکیم کرده و گسترش دهد.

وی افزود: این وزارتخانه از شرکت های چینی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توسعه در آرژانتین استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • دستکاری بارشها فاقد مستندات علمی است
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه