Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:حدود ۹ ماه است حسابم مسدود شده است و از کشور ممنوع‌الخروج هستم فقط به خاطر اینکه ۴سال است مالیات من پرداخت نشده است.

حنیف عمران‌زاده در خصوص دیدار سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد اظهارداشت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و همان دقیقه یک تیم ما می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما متأسفانه مثل بازی با تراکتورسازی توپ‌هایمان گل نشد و فکر می‌کنم کسب یک امتیاز هم از این مسابقه بد نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه در صفحات مجازی عکسی از وی روی نیمکت سیاه جامگان منتشر شده است که ظاهراً در حالت خواب بوده، گفت: روز قبل از بازی در تمرین مشغول زدن ضربه به چهارچوب بودیم و احساس کردم که دوقلوی پایم سفت شده است بلافاصله از تمرین بیرون رفتم و دکتر پایم را معاینه کرد و متوجه شدم که با گرفتگی شدید عضلات دوقلو روبرو شدم. روز بازی هم اصلاً قرار نبود در لیست ۱۸ نفره باشم ولی خود آقای عنایتی از من خواست روی نیمکت بنشینم، من هم این کار را انجام دادم. وقتی نیمه اول تمام شد به داخل رختکن رفته و موبایلم را برداشتم و روی نیمکت در حالیکه پتو دورم پیچیده بودم مشغول چک کردن نتایج لیگ برتر بودم. اگر شما به عکس نگاه کنیم ابروی من از تعجب بالا رفته و به دلیل نتایج متعجب شده بودم.

عمران‌زاده در خصوص مطالباتش از باشگاه استقلال گفت: من حدود ۸۵۰ میلیون و در کل نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از استقلال طلبکارم که یک فقره چک ۳۵۰ میلیون تومانی در ریز مطالباتم از استقلال محاسبه نشده است. آن چک در اختیار من است و شاید باور نکنید ولی ۴ سال است مالیات من پرداخت نشده و حدود ۹ ماه است حسابم مسدود شده است. الان هم که با شما صحبت می‌کنم از کشور ممنوع‌الخروج هستم و در این مدت فقط یک بار نزد آقای افتخاری رفتم و گفتم اگر پول آمد طلب من را هم بدهید، فکر می‌کنم تا امروز پولی به باشگاه نیامده که با من تماس نگرفته‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: از گوشه و کنار می‌شنوم که می‌گویند مطالبات ۸۰ درصد بازیکنان را پرداخت کرده‌اند ولی ظاهراً اولویت با آنهایی است که شکایت می‌کنند، من دوست ندارم از استقلال شکایت کنم و امیدوارم به توافق برسم، از شانس بد من هم زمانی پول به باشگاه آمده که ما از استقلال رفته‌ایم، ۸ سال برای استقلال بازی کردم و نیازی نیست بگویم صورتم به خاطر تیم چقدر زخمی شده است. فقط دوست دارم مطالباتم در صلح و آرامش پرداخت شود. الان هم شنیده‌ام آرش برهانی هر روز به باشگاه می‌رود و می‌آید و وعده می‌گیرد. ابتدا شنیدم او توافق کرده ولی ظاهراً چکی که به او داده‌اند پاس نشده است، بیک‌زاده هم همین شرایط را دارد، چک اول او پاس شده اما بقیه مطالبات وی پرداخت نشده است. امیدوارم این اتفاقات برای من نیفتد و خوب نیست یک نفر از خانواده‌اش شکایت کند. استقلال خانه من است و من هم دوست ندارم از خانواده‌ام شکایت کنم.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟