Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با دهه مبارک فجر زنگ انقلاب در مدارس استان خوزستان به صدا درآمد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با دهه مبارک فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب در مدارس استان خوزستان به صدا درآمد.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم نمادین زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان گلستان ولایت رامهرمز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین زنگ انقلاب با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در مدرسه دانشوران بندرماهشهر به صدا درآمد.

به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهر میانرود استان خوزستان زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه حضرت رباب(س) این شهر زده شد.

زنگ انقلاب در مدارس شوش با حضور سرپرست فرمانداری و مسئولان محلی به صدا درآمد و دانش‌آموزان شوشی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

همچنین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور زنگ انقلاب در مدارس شهرستان آبادان و دیار سردار شهید سعید سیاح طاهری از شهدای مدافع حرم استان خوزستان به صدا درآمد.

همزمان با دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران زنگ‌ نمادین انقلاب در دبیرستان حضرت فاطمه(س) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی شمیل‌پور در مدارس سوسنگرد به صدا درآمد.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند