Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@13:27:24 GMT

ربودن دختر خردسال به خاطر 2 النگو

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۳۶۰۴

ربودن دختر خردسال به خاطر 2 النگو

به گزارش جام‌جم، اوایل خرداد امسال مرد طلافروشی همراه همسرش به دادسرای جنایی تهران آمده و از زن و مردی به اتهام کودک‌ربایی و سرقت دو عدد النگوی طلای دختر خردسالشان شکایت کردند.

مادر این کودک در شکایتش گفت: آن روزدخترم همراه مادربزرگش به مسجد محله‌مان در یافت‌آباد رفت. قرار شد من سراغشان بروم. به حوالی مسجد که رسیدم، متوجه زنی شدم که دختر بچه‌ای را زیر چادرش مخفی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم خودروی پرایدی مقابل او توقف کرد و همراه دختربچه سوار شدند. دختربچه گل سری شبیه دخترم داشت اما صورتش مشخص نبود. به مادربزرگ خانواده زنگ زدم که متوجه شدم دخترم ناپدید شده است. به تعقیب خودروی پراید پرداختم که بعد از چند خیابان آن را گم کردم. با شوهرم تماس گرفتم و از او خواستم موضوع را به پلیس اطلاع دهد. خودم هم به جست‌وجو در اطراف پرداختم. سرانجام پس ازساعاتی جست‌وجو دخترم را در یکی از بوستان‌های یافت‌آباد درحالی یافتم که بشدت ترسیده بود و گریه می‌کرد. متوجه شدم، زن کودک‌ربا دو النگوی طلای دخترم را بریده و بعد از سرقت فرار کرده است.

زن جوان ادامه داد: زمانی که با دخترم حرف زدم متوجه شدم، داخل خودروی پراید دختر دیگری بوده که زن کودک‌ربا را مادر صدا می‌کرد. احتمال می‌دهم او با همدستی شوهر و کمک دخترش این سرقت‌ها را انجام می‌دهد.

متهمان فراری تحت تعقیب ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. ماموران به تحقیق از کودک خردسال پرداختند که معلوم شد زن کودک‌ربا با دیدن وی در خیابان به بهانه این‌که می‌خواهد وی را نزد مادربزرگش ببرد دستش را گرفته و ربوده است. بعدهم او را داخل خودرویی انداخته و با خود برده‌اند. بعد از ساعاتی النگوهایش را دزدیده و او را در بوستان رها کرده‌اند. ماموران با مشخصاتی که از زن و مرد کودک‌ربا به دست آوردند به چهره‌نگاری از آنها پرداختند و جست‌وجو برای دستگیری آنها ادامه یافت. همچنین دستور توقیف خودروی آنها صادر شد. با گذشت
9ماه از این ماجرا سرانجام ماموران ردی از خودروی مورد نظر یافتند و معلوم شد صاحب آن زنی میانسال است.
مالک خودرو چند روز پیش برای تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران احضار شد. با تحقیق از این زن معلوم شد خودرو را در اختیار دامادش قرار داده تا او
کارکند. از ماجرای کودک‌ربایی و سرقت النگوهای دختر شاکی خبر ندارد. با توجه به گفته‌های این زن، دامادش شناسایی و بازداشت شد .

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و با انکار سرقت و همدستی در کودک‌ربایی ادعای عجیبی را مطرح کرد و به افسر تحقیق گفت: آن روز من و فرزند خردسالم در حال بازگشت به خانه بودیم که در میانه راه زنی غریبه که دختر خردسالی همراهش بود، به عنوان مسافر دربستی سوار خودرویم شدند. کودک گریه می‌کرد و فریاد می‌زد این زن مادرم نیست، نجاتم دهید. اما زن جوان مدعی شد که دختر خودش است و بهانه‌گیر شده و به همین خاطر دروغ می‌گوید .

وی افزود: آن زن دو النگو را ازدست دختر خردسال در آورد و بعد یکی از آنها را بابت کرایه به من داد و چند کوچه پایین‌تر پیاده شد. طلا را گرفتم و آنها را پیاده کردم. چند روز بعد النگوی طلا را فروختم و کمی از بدهی‌هایم را پرداخت کردم.

ماموران که احتمال می‌دادند زن فراری همسر این مرد باشد، او را نیز بازداشت کردند که وی در بازجویی‌ها هرگونه همدستی با شوهرش را انکار کرد. این در حالی است که دختر خردسال زمانی که در مواجهه حضوری با همسر متهم قرار گرفت، او را به عنوان همان زنی معرفی کرد که وی را ربوده و طلاهایش را دزدیده است.

تحقیقات از زوج بازداشت‌شده در پلیس آگاهی برای رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است

به گزارش خبرآنلاین، با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است.

فارس در گزارشی نوشت: چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنا ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد. عصر یکشنبه ۹ اردیبهشت یسنا ۴ ساله همراه خانواده در روستا، هنگام رفتن به مزرعه ناگهان ناپدید می‌شود.

مادر دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.

به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد. از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید که از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگهای جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد. به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است‌؛ اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ ساله پیدا نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902131

دیگر خبرها

  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر