Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از دستگیری 2 متخلف قاچاق چوب و زغال در منطقه حفاظت شده هلن این استان خبر داد.

شهرام احمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان هنگام گشت زنی در منطقه حفاظت شده هلن یک متخلف قاچاق چوب و زغال را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در خودروی این متخلف 7 کیسه زغال کشف و ضبط شد.
احمدی در عملیات دیگر نیز ماموران این اداره کل یک متخلف سابقه دار را هنگام احداث کوره زغال در این منطقه دستگیر کردند.
وی با اشاره به معرفی متخلف به مراجع قضایی اظهار کرد: امسال 11 کوره زغال در مناطق حفاظت شده استان کشف و تخریب شده است.
به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری دارای یک پارک ملی، یک اثر طبیعی ملی و پنج منطقه حفاظت شده به مساحت 155هزار و 844 هکتار و دو منطقه شکار ممنوع به مساحت 51 هزار و 724هکتار است.
هم اکنون 12.5 درصد مساحت چهارمحال و بختیاری تحت مدیریت حفاظت محیط زیست قرار دارد.
منطقه هلن که به اسم یکی از پرستاران قدیمی نامگذاری شده است به عنوان یکی از مناطق حفاظت شده دارای ارزش های مهم زیست محیطی است.
این منطقه با 40 هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه، دومین منطقه حفاظت شده چهار محال و بختیاری از نظر وسعت است، این منطقه در فاصله 125 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
خبرنگار:سمیه پناهنده** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7360/2097

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری مهر، نرجس شهمیری، با اشاره به اینکه سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست و چهارمین جلسه این شورا در دولت مردمی و انقلابی برگزار می‌شود، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرر و زیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خود اظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست را از جمله دستورات سی و هشتمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عنوان کرد.

کد خبر 6094866

دیگر خبرها

  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره