Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ امیرحسین محمودی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره فعالیت‌های بسیج دانشجویی این دانشگاه برای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار داشت: بلافاصله بعد از زلزله کرمانشاه نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند که علاوه بر تامین نیازهای اولیه مردم از قبیل پتو، لباس و غذا که در غالب 3 دستگاه کامیون ارسال شد، بخشی از نیازهای بهداشتی و درمانی مردم آسیب‌دیده نیز برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اقدامات بهداشتی و درمانی گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی علوم پزشکی شهید بهشتی، تشریح کرد: چند گروه 5 نفره به عنوان گروه‌های ضرورت، متشکل از پزشک و پرستار به همراه داروی کافی در روستاهای آسیب‌دیده حضور پیدا کردند که تقریبا 500 نفر توسط این جهادگران درمان شدند، البته چند مورد اورژانسی هم وجود داشت که با کمک هلال احمر و اورژانس منطقه خطر رفع شد.

محمودی با بیان اینکه اعزام گروه‌های جهادی متوقف نشده است، ادامه داد: تا به حال چند تیم به صورت مقطعی، با هماهنگی نیروهای حاضر در منطقه، آخر هفته‌ها به ازگله و مناطق مرزی پرویزخان اعزام شده‌اند که نقش مهمی در ارتقاء سطح بهداشتی و درمانی داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: تا سال آینده نیز چندین گروه جهادی در غالب تیم‌های درمانی 10 نفره متشکل از پزشک متخصص و عمومی و پرستار به مناطق قصر شیرین و سرپل‌ذهاب اعزام می‌شوند و برای عید هم اعزام چندین گروه جهادی مجهز به منطقه تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا به حال به وسیله کمک‌های مردمی 3 عدد کانکس برای مردم آسیب‌دیده تهیه شده و برای ترم پیش‌رو نیز در تلاش هستیم سرپناهی دائمی برای زلزله‌زدگان بسازیم و اگر سطح بودجه‌ جمع‌آوری شده کم بود، مجددا کانکس تهیه کنیم.

محمودی یادآور شد: به دلیل حجم بالای تخریب‌ها در کرمانشاه، تمرکز ما برای امدادرسانی به این منطقه است اما از خدمت‌رسانی به مردم کوهبنان کرمان غافل نشده‌ایم و در تلاش هستیم کمک‌های نقدی و غیرنقدی‌ برای این عزیزان نیز فراهم کرده و برای نیروهای امدادی حاضر در منطقه ارسال کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم