Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شهردار تهران اعلام کرد که همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر القائات و بی انصافی‌ها قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، محمد علی نجفی صبح امروز در حاشیه حضور در حرم امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، در جمع خبرنگاران گفت: چهلمین فجر انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم، فجر انقلاب اسلامی پیش از هر چیزی نام و یاد بزرگ مرد تاریخ انقلاب را به یاد می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شخصیت معمار و بنیانگذار انقلاب، یاد و نامش همواره در دل مردم جاودانه خواهد بود گفت:‌ امام خمینی شخصیتی داشت که با روش و منش خود نه تنها ساختار سیاسی کشور را متحول کرد، بلکه فرهنگ، عدالتخواهی، استقلال Esteghlal طلبی، مبارزه با فساد را در جامعه نهادینه کرد و صدها سجایای اخلاقی را در ذهن و روح مردم به یادگار گذاشت.

نجفی با بیان اینکه یکی از آموزه‌های امام یعنی خدمت بدون منت، ارتباط بیشتری با ماموریت‌ها و وظایف شهرداری دارد، گفت: امروز هم شهرداری و کارکنان خدوم آن افتخار دارند برای تحقق این آرزو یعنی خدمت بدون منت، تمام تلاش و سعی خود را انجام دهند.

شهردار تهران اضافه کرد:برخی با بی‌انصافی خدمات را نادیده می‌گیرند و برخی نیز در دامن زدن به مطالباتی که خودشان هم می‌دانند قابل برآورده شدن نیست صحبت می‌کنند، اما همکاران ما در شهرداری تحت تاثیر برخی القائات قرار نمی‌گیرند و کماکان به خدمت بی منت ادامه می دهند و بر این نوع خدمت اصرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امید است همه ما این توفیق را داشته باشیم که با رهنمودهای رهبری ماموریت ‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم، تاکید کرد: کارکنان شهرداری در هر مکان و موقعیتی، محل کار خود را به عنوان محراب مقدس خدمت می‌شمارند و عبادت خویش را جز خدمت به خلق خدا نمی دانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است