Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نصیری شهردار کرج به خبرگزاری برنا گفت: با زبان مفاهمه و گفت و گو می توان به اهداف دست پیدا کرد

وی افزود: باید از گذشته بیاموزیم گذشته به ما می گوید همه موجودیت شهر را نگریست و البته با صبر و حوصله و با کم ترین هزینه جراحی در مدیریت شهری را به انجام رسانید

نصیری ادامه داد: اینکه به یک باره به دنبال تغییرات کلی بود فکر نمی کنم اولا امکان پذیر باشد و دوما با توجه به شرایط موجود بی هزینه باشد بنابراین باید صبر و حوصله کرد و به نرمی به دنبال ایجاد تغییر گفتمان مدیریتی رفت

شهردار کرج بیان کرد:  شوراء شهر پنجم با اتحاد و یکپارچگی می تواند کمک حال موثری در راستای تغییر گفتمان اجرایی در مدیریت ها باشد البته اختلاف سلیقه اجرایی امر بدیهی است و کسی از این اختلاف سلیقه ها ناراحت نیست ناراحتی از نقطه ای شروع می شود که زبان مفاهمه و گفت و گو از دست می رود

وی بیان کرد: باید هوشمندی به خرج بدهیم و با در نظر گرفتن زمان، گام به گام جلو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدینه فاضله یک شبه ایجاد شدنی نیست! ابعاد پیدا و پنهان شهر را باید در نظر گرفت و گفتمانی را نشر دهیم که همگی احساس سهم داشته باشند

نصیری تاکید کرد: خوشبختانه شوراء شهر با نمای واحد البته با سلایق مختلف در زمینه نحوه اجرا می توانند کمک رسان مطلوبی برای مدیریت شهری باشند که پیش زمینه آن ابتدا رسیدن به یک فهم مشترک است و در واقع باید با گفت و گو های متوالی در بین خودشان به یک نتیجه واحد برسند

وی در پایان گفت: با شعار تغییر آمدیم اما برای ایجاد این پروژه باید زمینه های ذهنی آن را فراهم کنیم شوراء شهر پنجم با صبر و حوصله و البته با رسیدن به یک فهم مشترک در نحوه مدیریت شهری می تواند به روند شهر کمک کند و من مطمئن هستم به زودی این مفاهمه جاری و ساری خواهد شد.

خبرنگار: سونیا نوری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند