Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دهه مبارک فجر یادواره سردار شهید محمدرضا یوسفیان در شهر فیض آباد برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سیمای مه ولات، گفت: یادواره بزرگ سردار شهید محمد رضا یوسفیان در روز شنبه  14 بهمن ماه در محل مسجد جامع فیض آباد مرکز شهرستان مه ولات همزمان با نماز مغرب و اعشاء با حضور مردم ولایتمدار ،خانواده معظم شهداءو ایثارگران و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدحسن مقدم افزود: برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نگه داری یاد و خاطره شهدای شهرستان هر سال یکی از سرداران شهید شهرستان مه ولات به نام آبروی محله معرفی و یادواره ای مختص سردار شهید برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: یادواره سردار شهید یوسفیان به همت سپاه ناحیه مه ولات و با همکاری ادارات و نهاد های دولتی شهرستان برگزار می شود که سخنران ویژه مراسم محمدرضا دلبریان، راوی دوران دفاع مقدس خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات ضمن دعوت از عموم مردم شهیدپرور شهرستان مه ولات، به‌ویژه خانواده معزز شهدا جهت شرکت در این مراسم باشکوه، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این بزرگواران یکی از کمترین وظایفی است که در مقابل شهدا باید انجام دهیم و امیدواریم بتوانیم به نحو احسن این وظیفه را به انجام برسانیم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی

رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا به همراه فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سردار محمدرضا زاهدی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، به همراه امیر سرتیپ دوم صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان و سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با خانواده شهید مقاومت سردار سرلشکر شهید حاج محمدرضا زاهدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه بود که در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید