Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@08:08:33 GMT

گرشاسبی: به هیچ بازیکنی اجازه خروج نمی‌دهیم!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۵۳۹۹

گرشاسبی: به هیچ بازیکنی اجازه خروج نمی‌دهیم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ما باز نشده به هیچ بازیکنی اجازه خروج نخواهیم داد.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پرسپولیس توانست با پیروزی برابر سپاهان فاصله‌اش با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود را به 15 امتیاز برساند و به نوعی به قهرمانی در لیگ نزدیک شود.

در همین راستا برخی صحبت‌ها و کارهایی‌ که انجام می‌شود، ممکن است برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کند اما سرپرست این باشگاه تاکید می‌کند که اجازه نمی‌دهد که این موضوع برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا گرشاسبی در مورد مسائل مختلف این باشگاه مانند تمدید قرارداد بازیکنان، پیشنهاد دو بازیکن از لیگ کرواسی و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس روز گذشته موفق شد یک پیروزی خوب مقابل سپاهان به دست آورد، این مسابقه را چطور دیدید؟

شرایط تیم خوب است. بازیکنان بدون حاشیه وارد زمین می‌شوند و بدون حاشیه‌ هم نتایج خوبی می‌گیرند. هواداران فهیم و دوست‌داشتنی ما هم در سرما و با سختی روی صندلی‌های یخ زده با تمام وجود ما را تشویق می‌کنند. این نشان می‌دهد کار به صورت تیمی و جمعی خوب جلو می‌رود و رضایت آنها را در پی داشته است.

آیا قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است؟

این را بگویم که این پرسپولیس شخصیت قهرمانی را دارد. بازیکنان ما فهیم هستند و در همه زمینه‌ها با آنها کار شده است.

پس نگران نیستید که بازیکنان مغرور شوند؟

اصلا. بازیکنان ما کار خوشان را به بهترین نحو انجام می‌دهند و تا پایان آخرین بازی در لیگ باید بجنگند.

ممکن است پرسپولیس مانند فصل گذشته قهرمانی زود هنگام را بدست آرود؟

تا پایان آخرین بازی هیچ اقدامی برای قهرمانی و اینگونه مسائل را نخواهیم داشت. ما به لیگ و سایر تیم‌ها احترام می‌گذاریم و حتی اگر قهرمانی زود هنگام قطعی شده باشد تا آخرین بازی می‌جنگیم و اصلا عجله‌ای برای جشن قهرمانی نداریم. طبق برنامه ای که سازمان لیگ داده در پایان آخرین بازی مراسمی را برگزار می‌کنند.

هواداران منتظر این هستند تا در پایان بازی با استقلال جشن قهرمانی را بگیرند.

همانطور که گفتم ما تا پایان آخرین بازی برای پیروزی در مسابقات‌مان خواهیم جنگید.

با توجه به نتایج خوب پرسپولیس، پاداشی هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده؟

جدوال تعریف شده‌ای داریم که هم پرداختی‌ها و هم میزان پاداش آنها مشخص شده است و شفاف است.

جلسه بازیکنان و هدایتی کمی حاشیه ساز شده است. موضع باشگاه در مورد این نوع جلسات چیست؟

کل تیم پرسپولیس در این مراسم نبودند. ظاهرا تعدادی از بازیکنان دعوت شدند و در مراسم حضور پیدا کردند. این بحث شخصی بازیکنان بوده است که در یک مراسم حضور پیدا کردند. البته ما هنوز به صورت کامل پیگیر نشدیم ببینیم داستان چه بوده است.

نگران نیستید اینگونه جلسات مانند گذشته برای تیم حاشیه ایجاد کند؟

مطمئن باشید که اجازه نخواهیم داد هیچکس برای تیم حاشیه ایجاد کند. ما و هیئت مدیره یک زنجیره حلقه شده به هم هستیم و از بالا مراقب همه مسائلی که حول و هوش پرسپولیس رخ می‌دهد هستیم و حواسمان جمع است. تا الان اجازه ندادیم حاشیه‌ای ایجاد شود و از این به بعد هم اجازه نخواهیم داد. ما حاشیه‌های بزرگ را مدیریت کردیم و از پیش رو برداشتیم.

بحث تمدید قراردادها به کجا رسیده است؟ چرا هنوز باشگاه هیچ اقدامی در این مورد نکرده است؟

نیازی نیست باشگاه اقدام کند. این بازیکنان قرارداد دارند و هنوز هم قراردادشان به پایان نرسیده است. هیچ کدام از بازیکنان هم برای تمدید مشکلی ندارند. بهترین باشگاه را ساختیم و همه دوست دارند در این تیم بزرگ بازی کنند.

موضوع پیشنهاد دیناموزاگرب برای دو بازیکن پرسپولیس صادق محرمی و محمد انصاری چیست؟ آیا پیشنهادی به باشگاه رسیده است؟

بازیکنان همه برای تمدی قرارداد با پرسپولیس اعلام آمادگی کردند و وفادار هستند. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ما باز نشده به هیچ بازیکنی اجازه خروج نخواهیم داد. الان هم البته وقت این مسائل نیست.

با توجه به این مسائل دغدغه اصلی هیئت مدیره چیست؟

دغدغه اصلی همه ما افتخار آفرینی تیم در آسیا است.

اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر نسف قارشی ازبکستان است. این بازی را چطور می‌بینید؟

همه تمرکزمان را برای موفقیت در این بازی‌ها گذاشته‌ایم و می‌خواهیم با موفقیت در این مسابقات افتخار آفرینی کنیم و گام اول را هم باید محکم برداریم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Gl2

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی