Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی اصفهان از بهره برداری یکصد طرح بهزیستی و 250 برنامه فرهنگی مرتبط با فعالیت های این اداره کل در این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان روز شنبه به نقل از ' مرضیه فرشاد' اعتبار این طرح ها را بیش از چهار میلیارد تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این طرح‌ها شامل؛ افتتاح مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد، مرکز مشاوره خدمات تخصصی و عمومی روانشناختی، مراکز توانبخشی روزانه حرفه آموزی، مرکز سالمندان، مهدکودک، طرح‌های اشتغال و مسکن مددجویی در سراسر استان اصفهان می‌باشد.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، افتتاح مرکز تامین و توسعه، 2 مرکز پشتیبانی شغلی، مرکز اعصاب و روان و کلینیک مددکاری اجتماعی را از دیگر طرح ‌های قابل افتتاح این اداره کل در دهه فجر اعلام کرد.
فرشاد یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک استان، بازدید از مراکز نگهداری معلولین، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارکنان و مددجویان، تجدید میثاق با امام راحل و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، استقرار اورژانس اجتماعی و ارائه خدمات تخصصی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، برپایی نمایشگاه توانمندی مددجویان و ارائه خدمات رایگان به عموم را از برنامه های فرهنگی بهزیستی در دهه فجر بیان کرد.
هم اینک حدود 300 هزار نفر در استان اصفهان از خدمات مختلف بهزیستی بهره می برند و این آمار غیر از افرادی است که تحت پوشش این مجموعه قرار ندارند، اما از خدمات آموزشی و مشاوره این سازمان استفاده می کنند.
همچنین در این خطه بیش از 450 هزار سالمند بالای 60 سال نیز بطور مستقیم و غیر مستقیم از خدمات سازمان بهزیستی برخوردارند.
6020 / 2093 ** خبرنگار: علیرضا حکیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان زنجان فعالیت دارد.

روح‌الله خدابنده‌لو در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان و با شش خودرو، خدمات تخصصی و سریع اورژانس اجتماعی را به عموم ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کودک‌آزاری، همسرآزاری، افکار و اقدام به خودکشی و دیگر موارد با کارشناسان تماس بگیرند، گفت: سال گذشته بیش از ۴۶۰۰ تماس با ۱۲۳ درباره موارد مذکور گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به روند فعالیت اورژانس اجتماعی گفت: پس از دریافت گزارش موارد مربوطه کارشناسان اورژانس اجتماعی برای انجام مداخلات تخصصی در محل حضور پیدا کرده‌اند و در صورت نیاز با در دست داشتن دستور قضائی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: خدمات مددکاری، روان‌شناسی، تربیتی، حقوقی، فرهنگی و آموزشی از جمله خدمات اورژانس اجتماعی است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه در صورت نداشتن امکان بازگشت به خانواده فرد نیازمند به مراکز بهزیستی ارجاع می‌شود، افزود: پذیرش در این مراکز به دو صورت سرپایی یا نگهداری موقت است که به صورت خودمعرف یا ارجاع از طریق مراجع قضائی و انتظامی صورت می‌گیرد.

کد خبر 751401

دیگر خبرها

  • ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال افتتاح می‌شود
  • حرکت کاروان‌های شادی در دهه کرامت در تیران
  • ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در آذربایجان غربی اجرا شده است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود