Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@00:44:29 GMT

دستگیری زورگیران میلیونی درپوشش مامورانتظامی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۶۱۸۷

دستگیری زورگیران میلیونی درپوشش مامورانتظامی

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد، با اشاره به دستگیری ۲ زورگیر در محدوده خاوران، گفت: این دو متهم یک ساعت پس از سرقت بازداشت شدند.
 سرهنگ منصور حشمتیان به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده خاوران در خصوص سرقت و زورگیری‌های انجام شده از سوی ۲ زورگیر، دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تشکیل یک تیم حرفه‌ای و حضور در محل مشخص شد که دو مرد با لباس‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات قلابی، اقدام به ضرب و جرح شهروندان و سرقت از آن‌ها کرده و از آنجا که احتمال داشت هنوز در محل حضور داشته باشند، ماموران به صورت همه جانبه اقدام به بررسی محدوده سرقت‌ها کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: این اقدام در نهایت ظرف یک ساعت به نتیجه رسید و در نهایت هر دو سارق زورگیر که با البسه نظامی قلابی در حال پرسه زنی و انتخاب سوژه جدید برای زورگیری بودند، شناسایی و در کسری از ثانیه هر دو دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۲، اظهار داشت: هر دو متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شده و در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر جعل عنوان، زورگیری و تهدید شهروندان با سلاح قلابی، اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در بازرسی از آن‌ها مبلغ، ۲ و میلیون و ۳۸۳ هزار تومان وجه نقد، چهار عدد سکه طلا، دو جفت گوشواره، هفت رشته زنجیر، ۳۷۰ گرم طلا، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه سلاح قلابی و ۲۳ قبضه چاقوی ضامن دار کشف شد.

سرهنگ حشمتیان، تصریح کرد: به این ترتیب هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا در خصوص سرقت‌های دیگرشان نیز تحقیقات انجام گیرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اعلام کردندبا همکاری وتعامل فی مابین عوامل کلانتری ۱۱ الوان و نیروی مقاومت بسیج شهرستان کرخه در پی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی و کسب خبر از تردد یک دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق در جاده طریق الحسین بلافاصله طرح مهار و ایست بازرسی در محل پل الوان به خسرج مورد اجرا و یکدستگاه تریلر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توقیف گردید.

در این راستا دو نفر متهم دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید .

در پایان سرهنگ داراب نیا از عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ الوان و نیروهای مقاومت بسیج تقدیر و تشکر کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899265

دیگر خبرها

  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد