Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: دادگاه تجدید نظر تبدیل وضعیت سعیدرضا مساح از پیمانی به رسمی آزمایشی را به دلیل عدم رسیدگی اولیه در دادگاه بدوی، تکلیف قانونی دانشگاه ندانسته است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت در رابطه با آخرین وضعیت سعیدرضا مساح استاد اخراجی این دانشگاه اعلام کرد: این روز‌ها در مورد بازگشت به کار سعیدرضا مساح، مطالب متعددی به نقل از وی و نیز سایر عزیزان متأثر از این مطالب، در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است که چرا دانشگاه به زعم وی به قانون عمل نمی‌کند، گرچه تاکنون بار‌ها دانشگاه در این خصوص پاسخ داده است، اما نظر به اینکه وی قبل از مراجعات فراوان خود به مراجع قانونی مختلف، برای نیل به خواسته خویش از دانشگاه در دیوان محترم عدالت اداری شکایت کردند – و بدیهی است بر اساس نص صریح قانون، رأی دادگاه برای طرفین فصل الخطاب و لازم الاجراست - مجدداً لازم به توضیح است که به دنبال عدم موافقت با تمدید قرارداد استخدامی پیمانی مساح با دانشگاه که طی مراحل قانونی انجام شده است، وی قبل از مراجعه به قسمت‌هایی از وزارت علوم، هیات عالی جذب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند و دادگاه پس از استماع صحبت‌های نامبرده و دانشگاه ضمن رد درخواست مشارالیه، اقدام دانشگاه را طبق قانون دانسته و به طرفین ابلاغ کرده است.
در این بیانیه آمده است: پس از آن مساح نسبت به دادنامه اعتراض کرده و مجددا خواستار رسیدگی به موضوع در دادگاه تجدید نظر دیوان محترم عدالت با تاکید بر تبدیل وضعیت پیمانی مشارالیه به رسمی آزمایشی می‌شوند.
روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت در این بیانیه آورده است: در این راستا، مساح، همزمان مکاتبات زیادی با بخش‌های مورد اشاره شده فوق داشته‌اند، ولی وی متأسفانه فقط نتیجه پاره‌ای از این مکاتبات اداری که قابلیت بهره برداری خاص داشته و در حمایت از وی بوده را در فضای مجازی و برخی جراید منتشر و درج کرده و آن‌ها را به دادگاه تجدید نظر نیز ارائه می‌کنند. با این وجود، دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری مجددا به این صورت رای داده است که خواسته‌های ایشان قابل استماع نبوده است و بازگشت به کار ایشان، منوط به این قید است که دانشگاه تخلف کرده باشد، اما وی مدرکی در این راستا ارائه نکرده است.

در این بیانیه اعلام شد: همچنین دادگاه تجدید نظر تبدیل وضعیت وی از پیمانی به رسمی آزمایشی را نیز به دلیل عدم رسیدگی اولیه در دادگاه بدوی، تکلیف قانونی دانشگاه ندانسته است. به هر حال دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن پرهیز از ورود به بحث‌های پراکنده رسانه ای، که گا‌ها مشحون از اظهار نظ‌های احساسی هستند، همواره تسلیم قانون است و با توجه به مراجعه وی به دادگاه دیوان عدالت اداری و ورود مستقیم آن دیوان، همانگونه که قبلا تاکید شده هر حکمی که صادر شود، دانشگاه بلافاصله مکلف به اجرای آن است؛ بنابراین مجدداً تاکید می‌کند اگر وی مدعی است که حکم دادگاه متضمن بازگشت به کار وی است، می‌توانند به همان دادگاه مراجعه و تقاضای اجرای حکم کنند که قطعاً با صدور هر حکمی، دانشگاه بدون درنگ آن را اجرا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به همین گزارش‌ها تمرکز اصلی دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی بر روی اتهام «گرسنگی دادن عمدی به فلسطینی‌های ساکن نوار غزه» قرار دارد. 

در گزارش روزنامه هاآرتص آمده است که پیش‌فرض اصلی مقام‌های دولت اسرائیل این است که کریم احمد خان، دادستان دیوان کیفری بین‌المللی طی هفته جاری ممکن است حکم جلب بنیامین نتانیاهو، یوآو گالانت و هرتزی لوی را صادر کند. 

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه اسرائیل احتمال صدور قرار بازداشت برای مقام‌های عالی‌رتبه کشورش را «کاملا ریاکارانه» خواند. وی افزود: «اگر لازم باشد از کشورمان به خارج سفر نمی‌کنیم.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی