Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، صندوق اشتغالزا که به همت بسیج سازندگی ناحیه ثا رالله وخواهران بسیجی پایگاه شهدای گمنام راه اندازی شده بود به دست فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه ثارالله افتتاح شد.

فرمانده ناحیه ثارالله ضمن عرض خسته نباشید به خواهران بسیجی و مسئولین صندوق از این حرکت خود جوش و خدا پسندانه این بسیجان تقدیر و تشکر کرد و چند نکته‌ای را یاد آور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهدی دهقان در ادامه بیان کرد: با استفاده صحیح از این صندوق‌ها مشکلات خیلی از همشهریان خود را میتوان بر طرف کرد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تحقق شعارسال و سفارش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) در زمینه اقتصاد مقاومتی، ما باید خود و مردم کشورمان را در این زمینه قوی کنیم تا دستی به سوی بیگانگان دراز نکنیم.
دهقان ادامه داد: این امر زمانی تحقق می‌یابد که خود مردم بخواهند برای خودکاری کنند برای مثال راه اندازی این چنیین صندوق‌هایی در سطح شهر و محله‌ها بسیارعالی و گره گشا هست و تداوم در این امر در عضو گیری و رعایت قوانیین صندوق و دلسوزی خود اعضا می‌باشد.
فرمانده ناحیه ثارالله درپایان درباره سازو کار صندوق و چگونگی عضو گیری و تنظیم اساس نامه صندوق ومسائل پیرامون صندوق نکاتی را برای مسئول صندوق و اعضای حاظر در جلسه عنوان کرد.

درادامه این برنا مه حجت الاسلام میرفخرالدین مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه ثارالله هم در جمع خواهران بسیجی پایگاه شهدای گمنام ضمن تقدیر و تشکر از ان‌ها راه اندازی این گونه صندوق‌های مردم یار و مردم دار را طرحی موفق و عالی دانست و گفت: اگر ما بتوانیم گره‌ای از کار مردم را باز کنیم ارزشمند است و راه اندازی اینگونه صندوق ها‌ی مردمی کار معنوی بحساب می‌آید.

لازم به ذکراست در پایان نام سه نفر از خواهران عضو صندوق برای دریافت وام به قید مشخص شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین

جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با محوریت هم‌اندیشی و بررسی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهید بهشتی با حضور شورایاران این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین بعدازظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست محسن حق‌شناس نایب‌رئیس شورای شهر قزوین و با حضور ولی چگینی عضو شورای شهر، مدیر هماهنگی امور نواحی، معاونین خدمات شهری مناطق، مدیران نواحی و شورایاران نواحی مینودر، مهدیه و شهید بهشتی و با هدف بحث و بررسی مشکلات این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر این اساس، خواجه‌وند و مددخانی شورایاران ناحیه مینودر به ذکر نکاتی پیرامون مشکلات این ناحیه از جمله بلاتکلیف ماندن میدان کاسپین، نیمه کاره بودن ساخت فرهنگسرا، روکش آسفالت مینودر از میدان طفلان مسلم تا فلکه دهخدا، احداث پارک سالمند در منطقه، مسدود بودن ورودی اتوبان به منطقه کوثر و مینودر، نبود تفریحگاه، وجود اتوبوس‌های فرسوده و تعداد کم آنها، اجرای کم برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

همچنین قدیم‌آبادی شورایار ناحیه مهدیه نیز به مشکلات این ناحیه از جمله وجود زمین‌های خالی و بلاتکلیف و رسیدگی به وضعیت روکش آسفالت معابر و دور برگردان‌های خیابان بلوار سلیمانی و ایجاد ترافیک اشاراتی داشت.

قاسمی شورایار ناحیه شهید بهشتی و توحید نیز در ادامه به بیان مشکلات این ناحیه پرداخت و گفت؛ روکش آسفالت خیابان توحید، ترافیک میدان لشگر و قدس، نصب چراغ چشمک‌زن برای تقاطع توحیدو سم‌پاشی درختان از جمله مهم‌ترین مشکلات این ناحیه است.

زمانی از منطقه شهید بهشتی نیز به بیان مشکلات این ناحیه از جمله، دلیل عدم مجوز ندادن به ضلع شمال غربی میدان جانبازان، مساعدت و هماهنگی برای دفن افراد بی بضاعت، مشخص شدن حدود اختیارات و منطقه جغرافیایی ناحیه، سوله ورزشی نیمه‌کاره پرداخت.

پس از بیان مشکلات مطرح شده توسط هر کدام از شورایاران نواحی، در ادامه هر کدام از مسؤلین نواحی و معاونان خدمات شهری مناطق به بیان توضیحات و اقدامات خود در خصوص حل مشکلات این نواحی از جمله خدمات روکش آسفالت، خدمات پسماند، روند احداث پروژه‌ها لوله‌گذاری برای دفع آب‌های سطحی پرداختند.

کد خبر 749773

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته