Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:26:41 GMT

محموله بادام هندی قاچاق در سمیرم کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۸۸۲۴۴

محموله بادام هندی قاچاق در سمیرم کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف یک محموله بادام هندی قاچاق، به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسمیرم خبر؛ سرهنگ سهراب قرقانی روز شنبه ، اظهار کرد: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم هنگام کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 630 حلب بادام خارجی فاقد مدارک گمرکی در بازرسی از این کامیون، کشف شد.
سرهنگ دوم قرقانی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این زمینه اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم همچنین از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری شمال یاسوج واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرک بنفشه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق به صورت عمده در یکی از محله‌های حسین آباد راه آهن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل دپوی سیگار خارجی و اخذ دستور از مقام قضائی به آنجا اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف سیگار قاچاق در "کامیون یخچالدار" (+عکس) مصرف دخانیات سالانه جان 8 میلیون نفر را می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد