Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:48:34 GMT

کلنگ زنی و افتتاح سه طرح در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۰۶۵۶

کلنگ زنی و افتتاح سه طرح در کاشان

کاشان- ایرنا- سه طرح به ارزش 11 میلیارد و 300 میلیون ریال در کاشان همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر طی آئینی با حضور مسئولان این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار کاشان روز شنبه در حاشیه برگزاری این آئین ها گفت: طرح حفر و تجهیز (800 متر لوله گذاری) یک حلقه چاه با آبدهی 20 لیتر بر ثانیه با اعتبار 6 میلیارد ریال به منظور آبرسانی به شهر کاشان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا مومنیان افزود: همچنین طرح احداث مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب کاشان در زمینی به مساحت 180 مترمربع با براورد اعتبار 10 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
او بیان کرد: دولت تلاش خود را برای رفع نیازهای آبی با اجرای طرح های این چنینی انجام می دهد اما در نهایت باید نگاه ها از تامین آب به سوی اصلاح الگوی مصرف تغییر کند.
فرماندار کاشان اضافه کرد: تامین اعتبار بخش از ماجراست و آمار نشان از کاهش شدید بارش ها در شهرستان کاشان دارد؛ امسال 18 میلیمتر بارندگی داشتیم که نسبت به بلند مدت 70 درصد کاهش یافته و در این راستا مدیریت منابع و مصرف یک ضرورت است.
وی گفت: الگوی مصرف کنونی بسیار بیش از استانداردهاست که باید با تقویت طرح های آبخیزداری و به ویژه با فرهنگ سازی در راستای اصلاح و کاهش میزان مصرف گام برداشته شود.
مومنیان در ادامه نیز به کلنگ زنی طرح ساماندهی و آشکار سازی تقاطع خرمدشت با اعتبار هفت میلیارد ریال اشاره و تشریح کرد: این تقاطع جاده قدیم کاشان- نطنز را به آزادراه کاشان- اصفهان متصل می کند که به دلیل تردد بالا نیاز اصلاح داشت که البته با افزایش تقاضا قابل تبدیل به تقاطع غیرهمسطح نیز می باشد.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • مجتمع رفاهی درمانی یاسوج کلنگ زنی شد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • افتتاح مرحله سوم محور نسیم شمال قزوین
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان