Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ جواد تقوی، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از افزایش 166 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل خبر داد و گفت: کشفیات مشروبات الکلی نیز به میزان 55 درصد، ارز خارجی به میزان 125 درصد، طلا و فلزات گران‌قیمت 100 درصد و لوازم و تجهیزات کامپیوتر نیز 83 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 10 ماهه امسال با تلاش نیروهای پلیس کشف اقلام ضدفرهنگی در سطح استان اردبیل 153 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که این مهم در سایه تلاش‌ها و اقدامات نیروهای پلیس در راستای تامین امنیت در منطقه میسر شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل تصریح کرد: در زمینه لوازم خانگی نیز ما شاهد افزایش 26 درصدی، در سیگار خارجی قاچاق 14 درصد و در سلاح و مهمات نیز 4 درصد کشفیات بودیم که اقدامات در راستای تنگ‌تر گردن عرصه بر قاچاقچیان در تمامی عرصه‌های در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود.

تقوی ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی را از مهمترین اهداف پلیس دانست و بیان کرد:‌ با تلاش‌هایی که توسط نیروی انتظامی در سطح استان انجام شده در حال حاضر اردبیل به یکی از مناطق و استان‌های امن با درصد جرائم کم در مقایسه با سایر استان‌ها تبدیل شده است.

وی از برخورد شدید با قاچاقچیان در سطح استان خبر داد و گفت:‌ ماموران پلیس به صورت شبانه‌روزی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش و فعالیت می کنند و در این زمینه هیچ گونه گذشت و چشم‌پوشی با قاچاقچیان و عاملان ناامنی اقتصادی و اجتماعی نخواهیم داشت تا زمینه برای کاهش این گونه تخلفات در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ح

افزایش 153 درصدی کشف اقلام ضد فرهنگی در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر رتبه دوم تردد خودروها بین استانی در سال گذشته کسب کرد و گفت: ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محبوبه شهریاری عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه در طرح نوروزی، جابجایی 297 هزار و 341 مسافر استان با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است، اظهار داشت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان بوشهر در طرح نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد افزایش یافته است.

وی جابه‌جایی بیش از 5 میلیون مسافر در سال گذشته با ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر از نظر رشد تردد خودرو بین استانی در سال گذشته، رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت تردد خودرو جاده‌ای کشور طی سال گذشته، بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته است. طبق آمار سامانه‌های تردد شمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذرماه بوده است.

شهریاری با اشاره به تردد خودرو بین استانی در نخستین ماه سال جاری بیان کرد: در فروردین ما 1.3 میلیون خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون 19 سامانه نظارت تصویری، 64 سامانه کنترل سرعت، 60 سامانه تردد شمار و 4 سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل