Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@07:05:51 GMT

عاقبت ماجراجویی برفرازبرج 233 متری +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۶۷۷۴

عاقبت ماجراجویی برفرازبرج 233 متری +تصاویر

رویداد۲۴-مرد جوان که برای تفریح، قصد پرش از پشت بام برج تجاری 61 طبقه ای شهر ماکائوی چین راداشت، ناگهان بین زمین و آسمان معلق‌ماند. این گردشگر که روسی- چینی است برای انجام حرکت «بانجی جامپینگ» -سقوط آزاد- به بالای برج 233 متری شهر ماکائو رفته بود که دچار حادثه شد.

به‌گفته سخنگوی آتش‌نشانی، امدادگران برای نجات این مرد بلافاصله وارد عمل شدند اما 70 دقیقه طول کشید تا توانستند او را پایین بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مرد جوان پس از انتقال به‌بیمارستان و شروع درمان‌های تخصصی، به‌دلیل آویزان بودن در هوای سرد، می‌باید برای مدت زمان طولانی تحت نظر پزشکان قرارداشته باشد.
سال‌هاست که چتربازان علاقه‌مند به «بانجی جامپینگ» - سقوط آزاد - از برج مشهور تجاری «ماکائو» پایین می‌پرند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، رایان رینولدز به سهامدارانی پیوست که سهام باشگاه نکاکسا در لیگ برتر مکزیک را خریداری کرده‌اند. او این کار را به همراه راب مک‌الهنی، دوست و شریک کاری‌اش انجام داده است.

مک‌الهنی و رینولدز با همدیگر سهام باشگاه رکسهام را خریده‌اند که در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و به تازگی به دسته سوم فوتبال انگلیس صعود کرده است.

رینولدز که در حال تبلیغ برای قسمت سوم ددپول است و بزودی اکران این فیلم را جشن می‌گیرد، علاقه خاصی به سرمایه‌گذاری در فوتبال پیدا کرده و در گفت‌وگوهای اخیرش اعتراف کرده که دوست دارد حضور فعال‌تری در فوتبال داشته باشد.

برخلاف تجربه رکسهام که مالکان اصلی این باشگاه فقط رینولدز و مک‌الهنی هستند، در نکاکسا آنها با سرمایه‌گذاران دیگری هم شریک هستند و مالک بخشی از سهام باشگاه شده‌اند.

این گروه سهام‌داران از افراد معروفی تشکیل شده که چند نفر از آنها افرادی مانند اوا لونگوریا، مسوت اوزیل، کیت آپتون، جاستین ورلاندر و ریچارد همیلتون هستند.ش

دیگر خبرها

  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در تهران (عکس)
  • (تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • افتتاح بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی