Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:41:07 GMT

آغاز سومین روز بررسی بودجه 97 در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۷۲۷۳

آغاز سومین روز بررسی بودجه 97 در مجلس

تهران - ایرنا - بررسی بودجه سال 97 کل کشور در صحن مجلس شورای اسلامی وارد سومین روز شد. دستور کار امروز، ادامه بررسی بخش درآمدی بودجه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس و با حضور 223 نماینده آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز گفت: نمایندگان در جلسه امروز به ادامه بررسی جزییات بودجه 97 کل کشور می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات روز گذشته مجلس تا پایان بخش درآمدی تبصره 5 بودجه 97 کل کشور را بررسی کردند و امروزبررسی تبصره 6 بخش درآمدی را آغاز می کنند.
در مهم ترین مصوبات روز گذشته مجلس،نمایندگان راهکارهایی برای پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی مشخص کردند، همچنین راهکارها و تمهیدات برای تسویه بدهی های دولت را در بودجه 1397 کل کشور مشخص کردند.
مجلس شورای اسلامی این هفته برای بررسی بودجه97 از روز شنبه تا سه شنبه جلسه علنی دارد. نمایندگان مجلس چهارشنبه این هفته جلسه علنی ندارند و در این روز بندهای ارجاعی به کمیسیون تلفیق در این کمیسیون بررسی می شود.
جلسات آینده مجلس برای بررسی بودجه ٩٧ در دو نوبت کاری و در صورت لزوم درسه شیفت کاری برگزار می شود.
سیام**9121 خبرنگار: سمیه لاری
انتشار:کتایون لامع زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت