Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:18:39 GMT

تظاهرات هزاران نفری در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۷۴۴۸

تظاهرات هزاران نفری در انگلیس

هزاران تن از ساکنان لندن در تظاهراتی گسترده از دولت خواستند تا بودجه بیشتری را در اختیار سرویس بهداشت ملی انگلیس (ان‌اچ‌اس) قرار دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اتحادیه‌های تجاری و حزب کارگر به عنوان اصلی‌ترین گروه اپوزیسیون، از اعتراضات "ان‌اچ‌اس در بحران: اوضاع را درست کنید" حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرکنندگان شنبه با پلاکاردهای "ان‌اچ‌اس ما را نجات دهید" و "کارکنان بیشتر، تخت بیشتر، پول بیشتر" به سمت مرکز لندن حرکت کردند و خودشان را به مقابل دفتر ترزا می، نخست‌وزیر محافظه‌کار انگلیس رساندند.

خدمات درمانی تحت حمایت دولت انگلیس زیر بار فشارهای بی‌شماری قرار دارد و جمعیت سالخوردگان با شتابی بیشتر از سرمایه‌گذاری افزایش می‌یابد و درخواست برای دریافت خدمات بالاست. بیماری در فصل زمستان و خروج تعداد کثیری از نیروهای کادر درمانی که از وضعیت ناراضی بودند منجر شد تا هزاران جراحی لغو شود و دریافت آمبولانس و درمان فوری با تاخیر انجام شود.

دولت انگلیس اما می‌گوید منابع مالی بیشتری را در اختیار بخش درمانی و آموزش بیشتر پزشکان و پرستاران این کشور قرار می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • واکنش میرجلال‌الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل