Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:22:23 GMT

جامعه قرآنی میزبان اصلی مسابقات قرآن

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۸۰۷۶

جامعه قرآنی میزبان اصلی مسابقات قرآن

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حسن ربیعی؛ مسئول کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در نشست مسئولان کارگروه ها واعضای این کمیته اظهار کرد: حضور پرشکوه آحاد مردم، مسئولان و مدیران نظام به ویژه جامعه قرآنی در سالن مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و تکریم و استقبال از مدعوین و میهمانان مسابقات، جزء اهداف وبرنامه های اصلی کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جامعه قرآنی را میزبان اصلی سی ‌و‌ پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانست و تاکید کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه تنها مسئولیت برگزاری مسابقات را ایفا می کند.

مسئول کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه سه مرحله برای فعالیتهای کمیته مدعوین پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: مرحله نخست قبل از مسابقات است یعنی از اول بهمن‌ماه سال جاری تا بیست‌ونهم فروردین 97؛ مرحله دوم حین مسابقات یعنی سی‌ام فروردین تا ششم اردیبهشت 97 و مرحله آخر پس از مسابقات یعنی هفتم تا پانزدهم اردیبهشت 97 است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف درباره برنامه‌ها و فعالیتهای کمیته مدعوین قبل از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: تهیه بانک اطلاعاتی مدعوین اعم از مدعوین کشوری، لشگری، جامعه قرآنی، خانواده شهداء و ایثارگران، تهیه و تنظیم دعوت‌نامه‌های مدعوین و توزیع آن براساس زمان‌بندی، برگزاری جلسات با نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با جامعه قرآنی کشور از برنامه‌های کمیته مدعوین قبل از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن است.

وی پیگیری برای حضور گسترده آحاد مردم، مقامات و مسئولان و جامعه قرآنی در سالن مسابقات و پیگیری برای حضور روزانه خانواده محترم شهداء و ایثارگران در سالن مسابقات را نمونه‌ای از فعالیتهای کمیته مدعوین حین مسابقات دانست و تاکید کرد: جمع‌بندی اقدامات بعمل آمده در ایام برگزاری مسابقات و تجزیه، تحلیل و تهیه گزارش آماری و محتوایی و ارائه به دبیرخانه مسابقات از فعالیتهای کمیته مدعوین پس از پایان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.

مسئول کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم افزود: کمیته مدعوین این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دارای معاون، دبیر اجرایی و چهار کارگروه جامعه قرآنی و مذهبی، مسئولین کشوری، مدعوین لشگری و ایثارگران و مردمی است که در ذیل هریک از این کارگروه‌‌ها، گروه‌هایی وجود دارند.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف ادامه داد: جامعه قرآنی، علماء و روحانیون و نخبگان علمی و مذهبی ذیل کارگروه جامعه قرآنی و مذهبی و گروه‌های دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه، نهادهای انقلابی و استانها ذیل کارگروه مسئولین کشوری فعالیت دارند.

وی گفت: گروه‌های سپاه، ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و خانواده‌های شهداء و جانبازان ذیل کارگروه مدعوین لشگری و ایثارگران و گروه‌های خواهران، برادران، اصحاب وقف و اصحاب هنر و ورزشکاران ذیل کارگروه مردمی تعریف شده اند.

همچنین دراین نشست احکام مسئولیت حمید عسکری سوادجانی به عنوان معاون کمیته مدعوین، مهدی منصوری دبیر کمیته مدعوین، آقامحمدی مسئول کارگروه جامعه قرآنی و مذهبی، مومن‌زاده به عنوان مسئول کارگروه مسئولین کشوری و ناصری‌زاده به عنوان مسئول کارگروه مدعوین لشگری و ایثارگران اعطا شد.

انتهای پیام/

حضور پرشکوه مردم در مسابقات بین‌المللی از اهداف اصلی کمیته مدعوین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان

دریافت 12 MB کد خبر 6096109

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان