Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرخ لقا جمشیدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به همین مناسبت ارائه خدمات کلینیک جامع توانبخشی بهزیستی شهر ایلام از تا پایان دهه فجر برای عموم مردم رایگان خواهد بود.
وی این خدمات را شامل کار درمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی دانست و افزود: همه مردم و مددجویان زیرپوشش می توانند در این مدت از خدمات توانبخشی این مرکز درمانی به صورت رایگان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توانبخشی بهزیستی ایلام هدف از این اقدام را گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رفاه حال شهروندان و مددجویان زیر پوشش اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، نواخته شدن زنگ انقلاب در مهدهای کودک، افتتاح 68 واحد مسکونی مددجویان، افتتاح خانه سلامت و طرح های اشتغالزایی مددجویان و غیره از مهمترین برنامه های دهه فجر اداره کل بهزیستی ایلام است.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی و مشارکت های مردمی به عموم مردم و مددجویان خدمت ارائه می کند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد

روح الله شعرا مدیر سلامتکده مرهم در افتتاحیه این مرکز گفت: طب سنتی میراث بزرگ نیاکان ما و دانشمندان و حکیمان گذشته است که سال‌ها تجربه خود را در قالب طب ایرانی ارائه دادند.

او با اشاره به اینکه سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم در شش طبقه با زیربنای ۷۰۰ مترمربع در دسترس عموم قرار گرفته، تصریح کرد: مرهم از نظر متراژ بزرگترین سلامتکده کشور است و میزان سرمایه‌گذاری در این سلامتکده ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

شعرا با اشاره به همت خیرین در راه اندازی این سلامتکده عنوان کرد: عواید حاصل از خدمات ارائه شده در این مرکز در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی سازمان‌های خیریه قرار خواهد گرفت.

 وی با بیان اینکه کلیه مجوزات لازم از وزارت بهداشت برای فعالیت سلامتکده مرهم صادر شده، گفت: شش متخصص طب سنتی مجرب و با سابقه در این مرکز فعالیت خواهند داشت.

مدیر سلامتکده طب سنتی مرهم شیراز یکی از اهداف این مرکز را توسعه توریسم درمانی و گردشگری پزشکی عنوان کرد و متذکر شد: یکی از بروزترین و مجهزترین داروخانه‌های طب سنتی کشور را با تنوع فراوان دارویی در سلامتکده مرهم در اختیار داریم و مجوز ساخت دارو‌های ترکیبی سنتی را نیز در همه سلامتکده‌ها وجود دارد.

به گفته وی، در این سلامتکده امکان استفاده از داروخانه و ویزیت بصورت آنلاین، تلفنی و حضوری میسر است.

این متخصص طب سنتی با بیان اینکه این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در شیراز و در راستای رفع نیاز مردم در این زمینه راه اندازی شده، تصریح کرد: در سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم شیراز خدماتی همچون ویزیت تخصصی، مشاوره‌های اصلاح سبک زندگی، مزاج شناسی و...، حجامت، فصد، زالو درمانی، ماساژ و بادکش، حوضچه گیاه درمانی و طب سوزنی ارائه می‌شود.

گفتنی است که سلامتکده تخصصی طب سنتی مرهم واقع در کوچه یک خیابان شهید عبائیان ضمن پذیرش بیمه، پذیرای مردم عزیز است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌