Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:25:52 GMT

مهران مدیری: من کارگر زاده ام

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۸۴۴۹

مجری برنامه دورهمی گفت: واقعيت اين است كه من کارگر زاده ام و افتخار می کنم که جنس درد را می شناسم و از درد مردم می گویم. ناطقان: مهران مدیری دیشب مهمان برنامه هفت بود و با رضا رشیدپور به گفتگو نشست.
مجری برنامه دورهمی در پاسخ به سوال رشیدپور درباره دليل عدم حضورش در برنامه هفت به عنوان مجری گفت: بعد از اینکه اعلام شد قرار است مجری هفت باشم، هجمه بسیاری از سوی رسانه ها به وجود آمد که چرا مهران مدیری؟! اجازه بدهید که بگویم قبل از این قضاوت ها و پیش داوری ها و انتقادها، من تصمیم گرفتم اجرای هفت را قبول نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع احساس می کردم که نمی رسم چون ضبط برنامه دورهمی را داشتم.
وی افزود: اما به نظرم رسانه ها هم باید کمی صبورتر باشند، چون نقد باید بر این مبنا باشد که چیزی را دید و بعد نظر داد. به هر حال الان خوشحالم که مجری هفت نیستم، چون می دانم که سخت است و همین الان هم خیلی از هجمه های رسانه ای سمت شماست آقای رشیدپور.
مديری درباره انتقادش از دولت و مسئولان در برنامه دورهمی گفت: خیلی ها به من انتقاد می کنند که چرا از دولت انتقاد می کنم. من وظیفه خود می دانم که مشكلات را بگویم. خیلی ها می گویند چرا همه هجمه ها سمت این دولت است؟ چرا از دولت قبل انتقاد نداشتی؟ واقعیت این است که من در دولت قبل اصلا برنامه ای نداشتم و تلویزیون نبودم.
وی اظهار داشت: واقعيت اين است كه من کارگر زاده ام و افتخار می کنم که جنس درد را می شناسم و از درد مردم می گویم.
مديری درباره ميزان دستمزدش از برنامه دورهمی گفت:  به هیچ وجه رقم درآمدم را نمی گویم، اما درآمد میلیاردی هم ندارم؛ برخی مبالغه می کنند. شما فکر می کنید برای هر برنامه دورهمی چقدر بگیرم ۸۰۰ میلیون تومان؟ اما واقعیت این است که درآمد ماهیانه من به طور قطع از این هم کمتر است.
مديری در پايان با اشاره به ادامه ضبط و توليد دورهمی گفت: دورهمی قطعا تا عيد 97 به پايان می رسد.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: مهران مدیری ، برنامه هفت ، فقر ، انتقاد به دولت ، دورهمی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 مجری تلویزیون در شبکه افق خطاب به دولت سیزدهم با اشاره به عدم افزایش حق مسکن کارگران گفت: «مجلس و دولت خیلی در زمینه مسکن موفق بودید که حق مسکن کارگران را ثابت نگه داشتید؟» حرف‌های این مجری را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم)
  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • (ویدیو) طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت رئیسی
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت + جزئیات
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)