Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ از جمله طرح‌هایی که در سفر استاندار و با حضور مسئولان در محلات افتتاح شده کارخانه سنگ، یک واحد گلخانه گل رز هیدروپنیک وآغاز عملیات اجرائی زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شهرک صنعتی محلات است.
سید علی آقازاده استاندار و دیگرمسئولان استان مرکزی درابتدای سفر به شهرستان محلات در بدو ورود به مزار شهدای این شهرستان رفتند و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان استان مرکزی سپس به دیدار خانواده شهیدان اسلامی وآقاگلی رفتند و از صبر و استقامت این عزیزان تقدیر کردند.
دیدار استاندار با فعالان اقتصادی وکارآفرینان در محل پژوهشکده گل وگیاه محلات، دیدار مردمی امامزاده زبیده خاتون (س) اهدای کتاب نام آوران نیم ور به استاندار مرکزی توسط نویسنده کتاب، دیدن از مرکز بهداشتی و درمانی حاج غلامعلی کربلایی در نیم ور محلات از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی

ایسنا/مرکزی حمید نیکویی، خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) در یک سانحه رانندگی در محور نیزار - قم کشته شد.

حمید صادقی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنده‌یاد حمید نیکویی از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات بود که از سال‌ها پیش، از طریق روزنامه جمهوری اسلامی و سایر رسانه‌های کشوری، به پوشش اخبار شهرستان محلات می‌پرداخت.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نیکویی به جامعه رسانه‌ای محلات، ادامه داد: مرحوم نیکویی در سال‌های اخیر ارتباط خوبی با مجموعه‌های فرهنگی و هنری در اطلاع‌رسانی رویدادها داشت و در جلسات مختلف حضور فعال داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود