Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:43:48 GMT

کمک بانوان فرشباف زنجانی به بازسازی عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۱۹۹۱

کمک بانوان فرشباف زنجانی به بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به تقدیر از بانوان بافنده فرش که 14 طاقه گلیم به این ستاد اهدا کرده‌اند، گفت: چنین اقداماتی نشان از ارادت مردم به اهل‌بیت(ع) دارد.

«ذبیح‌الله بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: زنان استان زنجان نیز در کمک به عتبات عالیات پیشگام بوده‌اند، به طوری که طی سال‌های گذشته کمک‌های مناسبی را برای استفاده در اماکن مذهبی عراق نظیر حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابالفضل العباس(ع) اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که استان یکی از مناطق پیشگام در بازسازی عتبات عالیات هستند که تاکنون در برهه‌های مختلف کمک‌های خوبی برای بازسازی اهدا کرده‌اند، گفت: عشق و ارادت مردم ایران به اهل بیت عصمت و طهارت بر کسی پوشیده نیست و در این میان، اشتیاق عاشقان سید و سالار شهیدان و شهدای کربلا در سرزمین عراق رنگ و بوی دیگری دارد.

این مسئول افزود: کمک به بازسازی اعتاب مقدسه یک افتخار و سعادت بزرگ محسوب می‌شود که نصیب ملت ایران شده و در این میان هر عاشق و ارادتمند به اهل بیت عصمت و طهارت باید از این فرصت تاریخی استفاده کند.

وی یادآور شد: اهدای اقلام غیرنقدی نظیر قالیچه دست بافت و وسایل مورد نیاز برای بازسازی عتبات عالیات از دیگر اقداماتی بوده که توسط مردم متدین و همیشه در صحنه استان مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: حسین بیگلی، راننده ون شهرداری بعد از یافتن کیف حاوی مدارک شخصی، پول و سکه طلا آن را به همراه تمام محتویات به صاحبش بازگرداند.

وی اضافه کرد: این راننده زنجانی پس از یافتن کیف به واحد مربوطه مراجعه کرد و محتویات صورتجلسه شد.

این مسوول ادامه داد: این کیف قیمتی به یک شهروند بانوی زنجانی اختصاص داشت که پس از پیگیری ها عودت داده شد.

پیش از این نیز ششم اردیبهشت سال جاری پاکبان زنجانی کیف حاوی مقادیری دلار، یورو و مدارک شناسایی معتبر یک شهروند را به صاحبش برگردانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • لبه تیغ
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات