Web Analytics Made Easy - Statcounter


بیش از یک هزار و چهارصد و پنجاه پیام شهروندی ثبت شده در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۱۴در ۱۰ ماه سال جاری مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش امتداد نیوز، مسلمی رییس سامانه نظارت همگانی۱۸۸۸ شهرداری منطقه ۱۴ با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در۱۰ماهه سال جاری بیش از یک هزار و چهارصد و پنجاه پیام از سوی شهروندان درسامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ این منطقه ثبت و تا کنون بیش از ۹۰ درصد آن رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال گذشته در همین بازه زمانی بیش از یک هزار و سیصد و پنجاه پیام ثبت شده بود که امسال در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ پیام افزایش داشته است .

مسلمی تصریح کرد: رسیدگی صحیح به پیام ها و شکایت های مردم دراسرع وقت  باعث جلب اعتماد بیشتر شهروندان و کاهش پیام ها شده است و باید با تصمیم گیری های کلان در خصوص پیام ها، روزی برسد که نیازی به برقراری تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۸۸۸ نباشد .

وی خاطر نشان ساخت : بیشترین پیام های وارد شده مربوط به حوزه خدمات شهری به تعداد ۷۱۹ پیام بوده که ۴۴ درصد کل پیام ها را به خود اختصاص داده است .

این مقام مسئول افزود: بیشترین موضوع پیام های وارده به سامانه ۱۸۸۸  مربوط به سد معبر دستفروشان و نصب مخزن زباله تراست .

مسلمی سامانه ۱۸۸۸ را از مهمترین مسیرهای  ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و افزود: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن میسر نموده است و باید تلاش شود اطلاعات این سامانه برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم در برنامه ریزی ها، بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین درخصوص راههای ارتباطی شهروندان با سامانه ۱۸۸۸گفت: شهروندان می توانند از طریق پست الکترونیک ۱۸۸۸@tehran.ir ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۸۸۸، تماس تلفنی با ۱۸۸۸ و ارسال نامه به صندوق پستی ۱۸۸۷ نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت کنند.

true برچسب ها : پروژه عمرانی سامانه 1888 محمد مسلمی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ماموران کلانتری ۱۸ حسن آباد در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش و آرامش شهروندان، گشت زنی‌های ویژه در خصوص دستگیری سارقان را در هفته گذشته انجام دادند. 
با تلاش ماموران، ۲ سارق شناسایی و دستگیر که متهمان به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند. 
 پلیس از شهروندان می‌خواهد در حفظ اموال خود کوشا باشند و از قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت مناسب برای منازل استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • شهروندان مراقب این مدل از کلاهبرداری پر رونق باشند | فیلم
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • دستگیری سارقان در یزد
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی