Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراسم اختتامیه جشنواره ابن سینا که صبح امروز 15 بهمن ماه، در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار کرد: این روزها سالگرد شهادت استاد نجات الهی بوده و در این راستا یاد و خاطره این استاد شهید را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز سالگرد انتصاب مهندس مهدی بازرگان یکی از اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران به عنوان نخست وزیر دولت موقت از سوی امام خمینی(ره)که توانست روزهای پر التهاب را در اول انقلاب را مدیریت کند.

وزیر بهداشت ادامه داد: برای این انقلاب خون‌های زیادی تقدیم شده و مادران بسیاری خون دل خورده‌ و می‌خورند و امیدواریم کسانی که امروز در مصدر کار هستند قدر این خون‌‌ها را بدانند.

هاشمی با بیان اینکه ماموریت جمهوری اسلامی حاکمیت اخلاق در کشور است عنوان کرد: پیامبر اعظم(ص) نیز برای اخلاق مبعوث شد که متاسفانه امروز اخلاق حلقه گمشده در کشور است.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان اینکه برای بالندگی دانشگاه‌ها تلاش‌های زیادی شده است گفت: شما اساتید و دانشجویان تلاش کرده‌اید که این مهم به ثمر و دانشگاه به پیشرفت برسد.

هاشمی ادامه داد: مجاهدت‌های شما همان مجاهدت‌های دیروز است اگر چه شکل آن عوض شده است استقلال، آزادی دو شعار اصلی انقلاب و نشان دادن توانایی دین در پیشرفت و اداره کشور بود که شما تلاشگران عرصه علم آن را محقق کردید.

وی بیان کرد: تا عرصه و میدان برای یکا یک افراد به صورت عادلانه فراهم نشود شادابی در دانشگاه وجود ندارد.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کارکردن در حوزه بهداشت و درمان از دیگر حوزه‌ها سخت تر است گفت: ما نسبت به سایر گروه‌ها در حوزه‌های آموزش عالی وضعیت بهتری داریم این وضعیت مرهون تلاش روزه مره صاحب نظران و پژوهشگران این حوزه است. مردم این مسئله را به آسانی متوجه می‌شوند. چرا که امروز این پیشرفت‌ها باعث ارتقاء سطح سلامت آنها و کاهش وابستگی به خارج شده است.

وزیر بهداشت یادآور شد: به نسبت کمترین سرمایه گذاری در حوزه پزشکی بیشترین پیشرفت را ما در این حوزه شاهد هستیم. وزارت بهداشت در حد توان از پژوهش و آموزش حمایت می‌کند اگرچه سهم ما از بودجه عمومی کشور بسیار کمتر از کارنامه است که ارائه داده‌ایم.

وزیر بهداشت یاد آور شد: باید بخاطر اسلام  مردم و باورهای دینی به نحوی عمل کنیم که لحظه خداحافظی از دنیا غصه دار نشویم.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند