Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از بیضا ، دکتر علیرضا ملایی سرپرست واحد بیضا ، در جمع مسئولین بسیج دانشجویی استان فارس و اعضای شورای بسیج دانشجویی واحد بیضا ضمن گرامیداشت ایام ا.. دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت : پیروزی انقلاب اسلامی ما مرهون ، رهبری فرزانه و مجاهدت و شهادت مردم بزرگ ایران که دارای روحیه بسیجی و استکبار ستیزی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست واحد بیضا افزود: یکی از فعالیت های مهم و البته مورد انتظار از بسیج دانشجویی ، کمک به مسئولین دانشگاه به عنوان یک بازروی توانمند ، برای ایجاد یک فضای انقلابی و اسلامی است که باید در این زمینه تلاش و برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد .

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیج دانشجویی در دانشگاه گفت: به حمد ا..مسوول بسیج دانشجویی واحد بیضا و بسیجیان در فعالیت های فرهنگی ، مذهبی و علمی به خوبی فعالیت می کنند و در بساری از زمینه ها به عنوان یک نیروی موفق و کارآمد به مجموعه دانشگاه خالصانه و بدون هر گونه چشم داشتی کمک و همیاری می کنند .

دکتر علیرضا ملایی ضمن نقش مهم فضای مجازی در جنگ نرم گفت : دانشجوی بسیجی باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد» باید دراین فضا ، با ایمان ، علم و البته ذوق و هنر نسبت به تبیین موازین اسلامی ، انقلابی و علمی کوشا و فعال باشد .

به گزارش ایسکانیوز ، در ادامه غلامرضا ریحانی مسئول بسیج دانشجویی واحد بیضا، عملکرد و اهم فعالیت های بسیج دانشجویی واحد بیضا طی یکسال گذشته را ارائه کرد .

واحد بیضا بسیج بسیج دانشجویی پذیرش دانشجو بدون کنکور واحد بیضا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد