Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به بخشودگی جرائم برخی واحدهای تولیدی به ارزش ۱۵۲ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: دفتر کارگزاری تأمین اجتماعی در خدابنده راه‌اندازی می‌شود. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از زنجان، مسعود علیاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام دهه فجر در ابتدا مقایسه‌ای بین بیمه شدگان قبل و بعد انقلاب انجام داد و اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب تعداد بیمه شدگان 9 هزار نفر بود در حالی که امروز حدود 181 هزار نفر بیمه شده در سطح استان وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروزه بیش از 40 هزار نفر مستمری‌بگیر در سطح استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب حدود 300 نفر مستمری‌بگیر در استان وجود داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی برکات خیلی فراوانی داشته است، ابراز کرد: ایران یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه اجرای تامین اجتماعی در منطقه است.

بازرسی آنلاین کارگاه‌ها

وی به طرح خوب بازرسی الکترونیکی اشاره و عنوان کرد: یکی از تحولات سازمان تامین اجتماعی بازرسی الکترونیکی است که 80 درصد بازرسی‌ها در کارگاه‌ها به شکل آنلاین ثبت می‌شود و دیگر قابل تغییر نیست.

علیاری با بیان اینکه الکترونیکی شدن دفترچه‌های درمان تحول عظیمی را در تامین اجتماعی ایجاد کرد، گفت: سالانه میلیون‌ها تومان هزینه کاغذ و چاپ دفترچه‌ها می‌شد ولی امروزه به راحتی می‌شود در مراکز وابسته به تامین اجتماعی پذیرش شد و تمام کارهای درمان انجام گیرد.

وی به طرح خوب بیمه زنان خانه‌دار اشاره کرد و گفت: امروزه 3 هزار و 460 نفر در سطح استان زیر پوشش بیمه زنان خانه‌دار هستند و این عدد روز به روز در حال افزایش است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه رایزنی‌هایی با آموزش و پرورش شده است تا دانش‌آموزان در قالب 25 گروه از تامین اجتماعی بازدید کنند، ابراز کرد: در این بازدیدها شرایط بیمه زنان خانه‌دار به دانش‌آموزان توضیح داده خواهد شد.

وی از کاهش ارباب رجوع در تامین اجتماعی خبر داد و گفت: به دلیل راه‌اندازی طرح‌های غیرحضوری 58 هزار نفر از تعداد ارباب رجوع در سازمان کم شده است.

علیاری افزایش حقوق مستمری‌بگیران را بالاتر از نرخ تورم دانست و گفت: توانستیم حقوق 95 درصد مستمری‌بگیران را افزایش دهیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از واریز عیدی مستمری‌بگیران از 20 اسفند خبر داد و گفت: بازه زمانی 20 تا 27 اسفند واریز عیدی مستمری‌بگیران است.

وی از راه‌اندازی کارگزاری جدید در شهرستان خدابنده در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در حال حاضر شش کارگزاری در سطح استان ارائه خدمات می‌دهند.

علیاری با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی همواره حامی تولید بوده است، گفت: 152 میلیارد ریال جرائم برخی از واحدهای تولیدی بخشیده شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این بود که کارگاه‌هایی که مشکل مالی داشتند مقرر شده است بدهی‌های خود را تقسیط کنند.

این مقام مسئول میزان بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی استان را 110 هزار و 506 نفر برشمرد و گفت: تعداد بیمه شده رانندگان درون شهری و برون شهری 15 هزار و 500 نفر است.

وی اشاره‌ای به تعداد بیمه شده مشاغل آزاد کرد و گفت: تعداد بیمه شده مشاغل آزاد در سطح استان 20 هزار نفر است.

وجود 3500 بیمه‌شده اختیاری در استان زنجان

علیاری گریزی به آمار دیگر بیمه‌های تامین اجتماعی زد و گفت: 3 هزار و 500 نفر بیمه اختیاری، بیش از 20 هزار نفر کارگران ساختمانی، 424 نفر بیمه باربران، 458 نفر خادمان مساجد در سطح استان وجود دارد.

وی از روند‌ کاهشی بیمه بیکاری در سطح استان خبر داد و گفت: هرچقدر تعداد بیمه بیکاری کاهش پیدا کند برای جامعه بهتر است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان زنجان افزود: تعداد کارگاه‌های فعال در استان زنجان 13 هزار و 500 نفر است.

وی از مطالبات 200 میلیارد تومانی این اداره‌کل گفت و تصریح کرد: اگر 50 درصد این مبلغ وصول شود تمام بدهی‌های تامین اجتماعی به دیگر نهادها حل می‌شود.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

رسول چراغ سحر به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است گفت: کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی و حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی در زمان پرداخت بیمه از تعرفه های درمانی نیز استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش مبلغ وام های ضروری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های حمایتی دولت به بازنشستگان و مسنمری بگیران تامین اجتماعی بوده که بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

چراغ سحر تاکید کرد: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در استان به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

چراغ سحر عناون کرد:این المیپاد بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار شد ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و صعود به قله قلم واقع در شهرستان دناست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲