Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:25:05 GMT

افتتاح ساختمان مرکز سلامت ورگهان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۶۰۵۴

افتتاح ساختمان مرکز سلامت ورگهان

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان مجتمع سلامت روستای ورگهان با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر  در مراسم افتتاح این ساختمان  گفت:  این مرکز درزمینی به مساحت 1200 متر مربع  با زیر بنای 513 متر مربع  در یک طبقه  با هزینه  ای بالغ بر شش میلیارد ریال  درطول یک سال احداث شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر نیر پور افزود: این مرکز سلامت در راستای اهداف شعار" انسان سالم محور توسعه پایدار" ایجاد شده که در آن تمامی خدمات درمانی سطح یک با حضور یک پزشک بیتوته ( پزشک مستقر در مرکز به صورت شبانه روزی)، ماما، دارو یار، مربی بهداشت، مامور سیاری، بهورز و ... به مردم منطقه خدمت ارائه خواهند داد. 

گفتنی است: زمین این مرکز سلامت توسط ورراث مرحوم حاج "عباسقلی ملک زاده"  اهداء شده است.

بازدید فرماندار شهرستان اهر از  مرکز سلامت  روستای ورگهان 

فرماندار شهرستان اهر ضمن بازدید از مرکز سلامت  روستای ورگهان اهر  در جریان کارهای اجرایی  در این مرکز قرار گرفت. 

فرماندار شهرستان  اهر امروز ضمن افتتاح  ساختمان جدید مرکز سلامت روستای  ورگهان ، از مرکز سلامت فعلی این روستا بازدید  نموده و از نزدیک با روند خدمت رسانی   به مردم در حوزه سلامت آشنا شد. 

رئیس شبکه بهداشت  و درمان  اهر در این  بازدید  گفت:  در حال حاضر این مرکز در قالب سه خانه بهداشت  با 11 کارمند  به سه هزار و 600 نفر  خدمات ارائه  می دهد.  

نیرپور افزود :  از جمعیت سه هزار و 600 نفری  این منطقه، 290 نفر  فشار خون بالا  و 75 نفر هم  دیابت دارد ، که به طور منظم از مرکز خدمت می گیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید