Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، عبدالرضا عزیزی میزبانی از جشنواره های ملی در ایام مختلف را فرصتی برای معرفی استان دانست و اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر فرصتی برای معرفی رشادت های ایثارگران این خطه از کشور در جنگ تحمیلی است.

وی بهترین روش برای انتقال یک تجربه، فرهنگ یا تفکر از نسلی به نسل دیگر را مستندسازی، عکس و فیلم ذکر کرد و افزود: فیلم بهترین روش برای بیان واقعیت های تاریخ و انتقال آن به نسل جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ابتدای انقلاب فضای معنویات در جامعه گسترده بود اما امروز مادیات در اولویت زندگی ها قرار گرفته است، اضافه کرد: در زمان انقلاب حس برادری در نگاه همه موج می زد و اگر فردی مشکلی داشت همه به کمک وی می شتافتند.

عزیزی این فضای همدلی را حاکی از فضای معنوی حاکم بر جامعه دانست و با بیان اینکه این فضای معنویت در جبهه ها رنگ و بوی خاصی داشت، خاطرنشان کرد: در جبهه ها فرهنگ پیشی گرفتن برای شهادت حاکم بود و رزمندگان شب قبل از عملیات غسل شهادت می گرفتند.

وی گفت: در جزیره مجنون در فاصله ٧٥ متری از دشمن، هیچ مادیاتی رزمنده را تا این حد به مرگ نزدیک نمی کرد و همه اعتقاد قلبی برای اعتقاد راسخ یک بسیجی برای استقبال از شهادت بود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اعتقادات ریشه دار پس از هشت سال کشور را به پیروزی رساند، تصریح کرد: باید این رشادت ها و ایثارگری ها به شیواترین راه ممکن برای نسل جوان تبیین شود.

عزیزی یادآور شد: شیواترین و صریح ترین راه انتقال ارزش ها از طریق هنر فیلم است.

وی با بیان اینکه میزبانی خراسان شمالی از جشنواره فیلم فجر فرصتی برای بیان رشادت های ایثارگران این خطه باشد، اضافه کرد: تفکر بسیجی و عشقی که برای دفاع از میهن و اسلام در نگاه رزمنده موج می زد باید به نسل جوان منتقل شود.

گفتنی است؛ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی با اکران ١٦ فیلم فاخر این دوره از جشنواره از ١٤ بهمن ماه جاری آغاز و تا ٢٢ همین ماه در بجنورد ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است