Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی کلنیک درمانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارامیدواری کرد با راه اندازی این کلنیک، شاهد رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "‌ امین الله بابویی " در نشست رسانه ای گفت: کلنیک درمانی یاسوج باهدف رفع مشکلات موجود در کلنیک های درمانی این شهر بزودی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلاش ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای راه اندازی کلنیک درمانی یاسوج جای تقدیر دارد، اظهارداشت: مشکلاتی در کلنیک های درمانی هست اما باراه اندازی کلنیک های جدید، مشکلات حل می‌شود.

معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: تاکنون ۵۰۰ نفر برای جراحی شکاف کام و لب که قرار است در گچساران توسط تیم تخصصی خیرین صورت گیرد نام‌نویسی کرده اند.

بابویی با بیان اینکه از این تعداد حدود ۱۴۰ نفر مورد عمل های جراحی قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: این تیم جراحی خیرین در مرحله بعدی در یاسوج اقدام به جراحی های صورت می کنند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم سایر نامنویسی شدگان را در زمان حضور تیم تخصصی پزشکی که در یاسوج برپا می شود عمل جراحی بکنیم.

رییس دبیرخانه شورای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم های تخصصی پزشکی باهدف رفع مشکلات درمانی مناطق محروم استان هم خبرداد.

بابویی گفت: اعزام این تیم ها با درایت خود دکتر ایلامی ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صورت گرفته و می گیرد که البته تا پایان سالجاری نیز تیم های تخصصی پزشکی به برخی مناطق محروم اعزام می شوند.

وی از اعزام هشت کاروان سلامت با مشارکت بین شش تا هشت دندانپزشک خیر به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: چهار هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی در این کاروان ها بهره مند شدند.

معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲ کلنیک سیار دندانپزشکی با اعتباری معادل ۵۶۰ میلیون تومان توسط یک فرد خیر در استان کهگیلویه و بویراحمد دایر شد.

بابویی از مشارکت حدود ۱۳ میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: ۳۴ سازمان مردم نهاد نیز بطور مستقیم با دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج در ارتباط هستند.

معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۱۴ همایش که اغلب برای اولین بار بوده برای آگاهسازی در بخش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بابویی در ادامه از تشکیل کارگروههای آسیب های اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای اولین بار خبرداد.

وی افزود: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها، کارگروه‌هایی تشکیل و آگاه‌سازی مهمترین اولویت ما در این کارگروه‌ها خواهد بود.

معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تدوین برنامه جامع سلامت در آینده نزدیک هم خبرداد و اظهارداشت: این برنامه برای چهارسال تدوین و تلاش می کند شاخص های سلامت را ارتقائ دهد.

بابویی گفت: ۲۵ درصد از سلامت جامعه به وزارت بهداشت ربط دارد و ۷۵ درصد دیگر به سایر سازمان ها و نهادهای دیگر مرتبط است. انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته منطقه امامزاده جعفر با دمای ۳۲.۴، لیکک ۳۲.۵ ، دوگنبدان ۳۲.۶ و دهدشت ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. ولی بهره مند افزود: حداقل دمای مناطق گرمسیری استان در بامداد امروز در امامزاده جعفر ۱۳،دوگنبدان ۱۲،دهدشت ۱۳ و لیکک ۱۹ درجه سانتیگراد ثبت شده است. وی تاکید کرد: در این مدت حداقل دمای هوای شهرهای سردسیری سی سخت، یاسوج و مارگون به ترتیب ۸.۸ ،۸.۷ و ۸.۳ درجه سانتیگراد بود. بهره مند افزود: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای شهرهای یاسوج و سی سخت نیز ۲۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است. کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دمای هوای استان در شبانه روز آینده روند کاهشی نامحسوس دارد. بهره مند تاکید کرد: هوای استان در شبانه روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد پیش بینی می شود. وی عنوان کرد: در آخرین سامانه بارشی استان (پنجم اردیبهشت)در دلی خمسیر۱۷،علی کرم دمچنار ۱۶،کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱،تنگ رواق ۱۱،تلگاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه ای ۹ میلیمتر باران باریده است. بهره مند خاطرنشان کرد: این سامانه در گنجگان هفت،یاسوج پنج،دشتروم پنج،ستنگان پنج،دشت بز چهار،ملرگون چهار،سیرون شبلیز چهار،و سرآسیاب یوسفی سه میلیمتر باران داشته است.

دیگر خبرها

  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد