Web Analytics Made Easy - Statcounter


گردهمایی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران با حضور مهدی نیکدل و مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش امتداد نیوز، در ابتدای این جلسه عباسعلی باقری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: خدا را از بابت نعمت نزولات آسمانی، نعمت انقلاب اسلامی، نعمت امام، یاران امام و رهبری سپاسگزاری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از مدیران جدیدی که در برخی مناطق شهر تهران منصوب شده اند، افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری عنوان کرده اند؛ این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در دنیا شناخته شده نیست. امام راحل با ساده زیستی خود و نفوذ معنوی در جهان تاثیر گذاشت و حرکت بزرگی را بنیان نهاد.

باقری یکی از ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را توجه به خدا و تلاش در جهت کسب رضایت حق تعالی عنوان کرد و ادامه داد: امام با توکل بر خدا, تصمیمات سخت و مهمی می گرفت زیرا فقط خدا را در همه افعال خود مد نظر داشت.

وی بر تلاش خالصانه و کسب رضایت خداوند در همه امور تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم شرمنده خون شهدا نشویم و رضایت خدا را کسب کنیم می بایست در راه خدمت به بندگان خدا قدم برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به آغاز ثبت نام فرهنگیان در هییت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بر اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری فرهنگیان شهر تهران در فرایند ثبت نام تاکید کرد.

در ادامه این نشست مهدی نیکدل مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: در موضوع بانک سرمایه، عده ای  به شکل هدفدار، سیاه نمایی هایی را دامن زدند تا این اتفاق را  به دولت نسبت دهند و بخش بزرگی از خلاف های قانونی را که قبل از سال ۹۲ صورت پذیرفته پنهان کنند و در مرحله بعد هم به نحوی فضاسازی کردند که موضوع اختلاس در بانک سرمایه به صندوق ذخیره نسبت داده شود و به پیشینه شرایط سهامداری و تخلفی که در این خصوص در بانک سرمایه صورت گرفته هیچ اشاره ای نکردند.

وی افزود: با تلاش هایی که صورت پذیرفته، وضعیت صندوق در حال حاضر به لحاظ اقتصادی و درآمدزایی بسیار مناسب و قابل قبول است و در مهرماه امسال به همکاران بازنشسته ای که از صندوق خارج شدند حدود ۱۲۱ میلیارد تومان پرداختی داشتیم.

در ادامه این نشست، مدیران آموزش و پرورش مناطق شهر تهران سوالات خود را مطرح کردند.

مصلحی مدیر عامل موسسه خدمات  بیمه ای امید آسا، زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص بیمه منازل مسکونی فرهنگیان گفت: فرهنگیان با پرداخت مبلغ بسیار جزئی از خدمات بیمه ای گسترده برای منازل خود استفاده خواهند کرد.

وی در خصوص طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری افزود معلمان با یک سرمایه‌گذاری اندک می‌توانند آینده مالی خوبی را پس از بازنشستگی و به صورت حقوق مکمل دوم به صورت مادام العمر داشته باشند.

رنجبران مدیرکل دفتر مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز اعلام کرد: صندوق یک خط هوایی (ایرلاین) با شیوه کم‌هزینه، (low coast)  اما با خدمات ویژه و با کیفت بالا برای سفرهای فرهنگیان در شرف تاسیس دارد .تاسیس این شرکت، مراحل  نهایی ثبت را در شیراز می گذراند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه گفته می شود در بازی پرسپولیس و سپاهان آمبولانس اوژانس تهران حضور نداشته و خواستار پول شده تا یک دستگاه آمبولانس به ورزشگاه اعزام کند، عنوان کرد: طبق آیین نامه برگزاری مسابقات که مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد و به همه هیئت های فوتبال و باشگاه ها هم ابلاغ شده هر تیم میزبانی باید دو دستگاه آمبولانس خصوصی در ورزشگاه داشته باشد. این آمبولانس ها هم وظیفه دارند به اعضای دو تیم و عوامل اجرایی مسابقات خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در کنار این دو آمبولانس که باشگاه میزبان باید پول آنها را بدهد، اورژانس 115 هم طبق مصوبه شواری تامین استان و ارگان بالا دستی باید در ورزشگاه حضور داشته باشند تا اگر برای تماشاگران اتفاقی رخ داد خدمات رسانی کنند. همه این آمبولانس ها هم باید از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در ورزشگاه باشند تا در صورت بروز حادثه ای برای خدمت رسانی آماده باشند.

تیموری ادامه داد: آمبولنس اورژانس 115 هم برای بازی پرسپولیس و سپاهان در جلسه قبل از بازی حضور داشت و هم در روز بازی در استادیوم بود. ضمن اینکه آنها طبق وظایف اجتماعی که دارند برای حضور در ورزشگاه پول نمی گیرند و مسئولیت حمل مصدومان را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • حضور متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ در پای صندوق‌های رای قائم‌شهر
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد( پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان