Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:17:27 GMT

مردم در ۳ سال اخیر چقدر از مالیات معاف شده‌اند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۲۰۷۷

مردم در ۳ سال اخیر چقدر از مالیات معاف شده‌اند؟

صرافی در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است در بازار ارزی به دوصورت قابل رویت است صرافی های مجاز وغیر مجاز که صرافی های غیر مجاز نیز به دو دسته تفسیم می شوند صرافی های غیر مجاز تابلو دار و بدون تابلو ، که بنا به نظر اکثر کارشناسان یکی از عوامل مهم نوسان بازار ارز همین صرافی های غیر مجاز هستند .صرافی های غیر مجاز سهم عدمه ای در هیجانی کردن بازار ارز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم در ۳ سال اخیر چقدر از مالیات معاف شده‌اند؟ معاهده پالرمو چیست؟ مدارس ابتدایی تهران فردا تعطیل است دانا گزارش می‌دهد؛ افزایش شائبه های جایگزینی محمد علی نجفی در شهرداری تهران/آیا در سال 97، شهردار تهران تغییر می کند؟!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

داود بیگی نژاد نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت:  د در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی  با بیان اینکه  راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد  موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد  توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر  فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • با اجرای مالیات برعایدی سرمایه بساط سفته بازی جمع می‌شود
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • طلا فروشان باز هم زیر بار نرفتند!
  • مقاومت بازار طلا برای شفافیت
  • نرخ مالیات بر عایدی سرمایه املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟