Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - لاهيجان - ايرنا - 9 طرح عمراني با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد و 200 ميليون ريال امروز (يکشنبه) به مناسبت دهه فجر، در بخش رودبنه شهرستان لاهيجان به بهره برداري رسيد.

بخشدار رودبنه در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: در دهه فجر سال گذشته در بخش رودبنه سه طرح با اعتبار 16 ميليارد و 900ميليون ريال به بهره برداري رسيد که طرح هاي امسال از نظر اعتباري 16 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزايش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد محمد علوي افزود: برخي از اين طرح ها شامل جمع آوري آب هاي سطحي در روستاي ارباستان با اعتبار 350 ميليون ريال ، آسفالت راه روستاي پايين محله رودبنه به يوسف آباد با اعتبار 37 ميليون ريال، نصب چراغ روشنايي روستايي شيرجوپشت با اعتبار 180ميليون ريال و اصلاح شبکه فرسوده برق و پايداري فيدرهاي آن و رفع ضعف 700متر خط 20کيلوولت هوايي با اعتبار يک ميليارد و يکصد ميليون ريال است.
وي بهره برداري از پل روستاي حاج سيد محله با عرض شش متر و طول 10 متر با اعتبار 2 ميليارد و 400ميليون ريال از هزينه هاي ملي و استاني و طرح پرورش بوقلمون گوشتي را از ديگر طرح هاي افتتاح شده اعلام کرد.
علوي خاطرنشان کرد: براي اين واحد با ظرفيت پرورش سه هزار قطعه بوقلمون، چهار ميليارد ريال تسهيلات بانکي از محل سامانه بهينه و چهار ميليارد ريال نيز آورده مالک هزينه شده است.
فرماندار لاهيجان در مراسم افتتاح واحد پرورش بوقلمون گوشتي در بخش رودبنه لاهيجان گفت: اولويت اول اين شهرستان توليدات کشاورزي است و اميدواريم بيش از اين، شاهد زراعت و رونق در توليد بخش کشاورزي باشيم .
امير جانبازي افزود: فعاليت هاي اقتصادي اين شهرستان در بخش کشاورزي و گردشگري متمرکز مي شود که اميدواريم با احياي گردشگري ، کشاورزي نيز رونق يابد.
وي خاطرنشان کرد: ستاد سرمايه گذاري شهرستان فعال شده و ضمن استقبال و حمايت از سرمايه گذاران، اگر مشکلي در اين مسير باشد، توسط اين ستاد رفع خواهد شد.
شهرستان لاهيجان با حدود 168 هزار نفر جمعيت، 2 بخش مرکزي و رودبنه دارد که 25هزار نفر در بخش رودبنه زندگي مي کنند. شهر رودبنه با حدود سه هزار نفر جمعيت در پنج کيلومتري شهر لاهيجان قرار دارد .
همچنين زنگ انقلاب در بخش رودبنه ، امروز با حضور مسئولان شهرستان لاهيجان نواخته شد.
خبرنگار:فرهادنظرپور**انتشاردهنده:کبيري
6029/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد