Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:21:19 GMT

گشایش نمایشگاه خانواده موفق در شهرستان میبد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۳۰۹۹

گشایش نمایشگاه خانواده موفق در شهرستان میبد + تصاویر

نمایشگاه «خانواده موفق» به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین در مصلی آیت‌الله اعرافی بر پاشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میبد خبر، سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد در مراسم افتتاح نمایشگاه خانواده موفق بیان داشت: در این نمایشگاه 10 موسسه همسو با اداره بهزیستی در 12 غرفه شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح دانشنامه ازدواج برای نخستین بار در شهرستان میبد اظهار داشت: این مؤسسات همسو با بهزیستی در این نمایشگاه، آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی و آسیب‌های ازدواج را به خانواده‌ها تبین می‌کنند که امیدواریم مردم به‌ویژه جوانان و خانواده‌ها با شرکت در این نمایشگاه ضمن آشنایی با فعالیت‌های این مؤسسات از نظرات کارشناسی آن‌ها هم بهره مند شوند.

فلاح ادامه داد: تاکنون هزار و 250 نفر در طرح دانشنامه ازدواج شرکت و نسبت به فراگیری آموزش های لازم برای ازدواج و زندگی درست اقدام کرده اند. 

رئیس بهزیستی میبد با بیان اینکه در این نمایشگاه هر روز سه کارگاه آموزشی رایگان برگزار می شود، افزود: از مردم عزیز می خواهیم که در این نمایشگاه، که به نوعی آشتی مردم با حوزه علوم روانشناختی است، حضور فعال داشته باشند و با رجوع به اهل فن و متخصصین مشکلات خود را عنوان  و از اسیب ها پیشگیری کنند.

وی در پایان تصریح داشت: از خیرین بزرگوار نیز درخواست داریم تا حد امکان به این موسسات کمک کنند تا روند پیشگیری از آسیب های اجتماعی را سرعت بخشیده و جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را قبل از وقوع بگیریم.

این نمایشگاه تا 20 بهمن برپاست و علاقه‌مندان همه‌روزه می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

بازگشایی غرفه کتاب و اجرای سرود دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/اد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد