Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۴۶روستای شهرستان شازند از سد کمال صالح، همزمان با چهارمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، چهار طرح عمرانی با حضور استاندار مرکزی در شهرستان شازند به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، طی روز جاری از طرح های انتقال آب به پنج روستای شهرستان شازند بهره برداری و کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۴۶روستای شهرستان  شازند از سد کمال صالح بر زمین زده شد.

طرح انتقال آب به پنج روستای دولتشاه، چقاسیاه، واشه، فیزیانه و کرک شهرستان شازند که امروز به بهره برداری رسید، بیش از ۸۰۰خانوار را از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار ساخت.

پروژه آبرسانی به ۴۶روستای شهرستان  شازند از سد کمال صالح نیز با تخصیص اعتبار ۱۹میلیارد ریال آغاز شده که برای تکمیل این طرح ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بهره برداری از سیلوی غلات شرکت تعاونی روستایی هندودر و افتتاح فاز نخست پروژه مجتمع ایران زمین مهاجران از دیگر طرح های افتتاحی شهرستان شازند طی چهارمین روز از ده فجر بود که برای اجرای این دو پروژه حدود ۳۳میلیارد ریال هزینه صرف شده و برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

گفتنی است طی سفر استاندار مرکزی به شهرستان شازند در چهارمین روز از دهه فجر، مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهیدان مهاجران برگزار شد و همچنین از دو خانواده شهید دیدار و دلجویی به عمل آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟

شهرداری تهران در ادامه سیاست‌های خود برای توسعه و بهبود حمل و نقل عمومی، برنامه‌های متعددی برای مترو در سال جاری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، توجه ویژه مدیریت شهری فعلی تهران به حوزه حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی‌های بارز این دوره است و سعی مدیران شهری بر این بوده که ضمن جبران کاستی‌های دوره گذشته، وضعیت بهتری در این حوزه برای شهروندان فراهم کند.

در این راستا شهرداری تهران علاوه بر اقدامات انجام شده در سال گذشته برای سال جاری در حوزه مترو در نظر دارد، 9 کیلومتر مسیر باقی‌مانده خطوط هفت‌گانه را با 8 ایستگاه به بهره‌برداری برساند.

همچنین قرار است از ایستگاه‌های باقی‌مانده بدنه اصلی خط 6 مترو شامل شهدای هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و شهید نجات‌اللهی را به بهره‌برداری برساند. 

علاوه بر این در سال جاری از 6.5 کیلومتر توسعه جنوبی خط 6 به‌همراه دو ایستگاه میدان عبدالعظیم(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) نیز بهره‌برداری خواهد شد.

پست برق شمالی خط 6 و تکمیل پست برق سایر خطوط نیز بهره‌برداری می‌شود و از یک کیلومتر مسیر به‌همراه ایستگاه ورزشگاه تختی در خط 7 نیز بهره‌برداری خواهد شد و 1.5 کیلومتر مسیر به‌ همراه ایستگاه آیت‌الله کاشانی در توسعه غربی خط 4 نیز به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

تکمیل ورودی دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده در خطوط 3، 4، 6 و 7 نیز در دستور کار خواهد بود.

جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری

علاوه‌بر این شروع عملیات اجرایی توسعه شمالی خط  7 در دستور کار شهرداری تهران است و عملیات اجرایی پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط نیز ادامه خواهد یافت.

آغاز تحویل ناوگان ریلی جدید از محل قراردادهای 791 دستگاه واگن و 113 واگن و همچنین شروع عملیات اجرایی خطوط جدید و تراموا نیز جزوه توسعه ناوگان و آغاز عملیات اجرایی خطوط جدید شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود