Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان ؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: در دو عملیات جداگانه دو گروه شکارچی غیر مجاز بومی در ابهر دستگیر شدند.

سعید حقیقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان و شکارچیان غیر مجاز در استان زنجان یکی از مهم‌ترین رویکردهای اداره کل محیط زیست استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از دستگیری دو گروه متخلف شکارچی در شهرستان ابهر خبر داد و افزود: این افراد بومی منطقه هستند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه این شکارچیان در حال پروژکتور کشی دستگیر شدند، عنوان کرد: محل دستگیری این افراد منطقه شکار ممنوع خراسانلو بوده است.

حقیقی با اشاره به اینکه از این شکارچیان اسلحه قاچاق کشف شده است، اضافه کرد: یک قبضه اسلحه ته پر تک لول و فشنگ ساچمه از یک گروه از شکارچیان کشف شده است.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر گروه شکارچی یک قبضه ته پر دو لول، چهار تیر فشنگ و پروژکتور کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان خاطر نشان کرد: این شکارچیان در تلاش برای شکار خرگوش در منطقه بودند.

حقیقی با اشاره به اینکه حیات وحش و اجزای آن به مانند زنجیر هستند، عنوان کرد: کار بی‌رویه خرگوش به عنوان منبع غذایی گرگ‌ها می‌تواند در ورود آسیب به زندگی این حیوانات و نشان دادن رفتارهای پر خطر به آنان موثر باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد