Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@05:30:36 GMT

پرونده دوئل مسلحانه دو همسایه روی میز قاضی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۹۶۷۴

خبرجنوب نوشت: شهریورماه امسال بود که تعدادی با شنیدن شلیک های متعدد در یکی از خیابان های زرین دشت بیرون دویدند. آنان افراد مسلحی را مشاهده کردند که بعد از شلیک های متعدد گلوله متواری شدند.

در همین حال پلیس که با تماس یکی از افراد حاضر در محل در جریان ماجرا قرار گرفته بود خود را به منطقه رساند اما افراد مسلح بعد از مجروح کردن دو مرد و قتل یک نفر متواری شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس با توجه به اهمیت ماجرا به سرعت منطقه را به محاصره خود در آورده و تجسس برای دستگیری افراد مسلح را در دستور کار خود قرار داد. در چنین شرایطی بود که پلیس به بررسی آثار و نشانههای باقی مانده در محل حادثه پرداخت و توانست اطلاعاتی از رد افراد مسلح به دست بیاورد. بر اساس اطلاعات به دست آمده افراد مسلح تحت تعقیب قرار گرفتند.

با انتقال دو مرد مجروح به بیمارستانی در زرین دشت اقدامات تیمهای پزشکی برای درمان آنها آغاز و جسد قربانی این حادثه نیز به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه تجسس های پلیس برای شناسایی و دستگیری مهاجمان مسلح آغاز شد تا اینکه با انجام اقدامات گسترده ماموران توانستند دو نفر به نام های (م _ش ) و (ع _ش) که اسلحه سوزنی در دست داشتند را دستگیر کنند. با دستگیری این دو نفر مسیر تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.

در تحقیقات پیرامون این موضوع مشخص شد که طرفین این دوئل مسلحانه همسایه و از مدت ها قبل بر سر یک زمین که مابینشان بوده با هم اختلاف داشته و هر کدام مدعی بودند که زمین متعلق به آنهاست.

با افشای راز جنایت، ماموران به تحقیق از این دو پرداخته و پی بردند که سرنخ های به دست آمده صحت دارد و آنها با هم بر سر یک تکه زمین که بین منزلشان بوده با هم درگیر شده ، دست به اسلحه برده و شروع به تیراندازی کرده اند. در ادامه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه متهم اصلی این پرونده دستگیر شد.

در جریان تحقیقات ، دو مردی که در این درگیری زخمی شده بودند نیز از بیمارستان مرخص و شکایت خود را اعلام کردند. متهم در جریان بازجویی ها به بزه ارتکابی اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به جنایت زده است. بدین ترتیب این پرونده با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی پس از دوری ۶ ماهه از میادین به علت انجام عمل جراحی کتف، چند روزی است تمرینات کشتی خود را از سر گرفته و قرار است در دور جدید تمرینات تیم ملی به اردو ملحق شود.

در گزارش ایسنا آمده است: طبق برنامه ریزی های انجام شده و تاکید کادر فنی تیم ملی، یزدانی عازم تورنمنت رنکینگ بوداپست مجارستان خواهد شد تا در یک رویداد خارجی محک بخورد و کادر فنی در جریان وضعیت او قرار گیرد.

اما در حالیکه پیش از این صحبت های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری مبارزه انتخابی المپیک میان یزدانی و قاسمپور مطرح شده بود، این مبارزه به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد و این دو کشتی گیر قرار نیست مبارزه رو در رو با یکدیگر داشته باشند.

از سوی دیگر باید منتظر ماند و دید آیا قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم باز می‌گردد و همراه یزدانی عازم تورنمنت مجارستان می شود یا قید آزمودن شانس خود را برای حضور در المپیک می زند؟

مشخص نیست قاسمپور علاقه‌ای به رقابت جهت حضور در المپیک پاریس دارد یا تنها به حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی فکر می‌کند؟

هر چه هست مهمترین موضوع برای کادرفنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، وضعیت بدنی و کتف حسن یزدانی برای اعزام به المپیک است چرا که آن ها قصد ندارند یزدانی را در صورتیکه ناآماده باشد به المپیک اعزام کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900590

دیگر خبرها

  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • یک قاضی در شمال غربی پاکستان ربوده شد
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند