Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@23:39:59 GMT

آغاز پیش فروش سکه از فردا

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۱۳۶۲

آغاز پیش فروش سکه از فردا

طبق اعلام بانک مرکزی طرح پیش فروش سکه از فردا در شعب منتخب بانک ملی آغاز میشود.

به گزارش تسنیم، متقاضیان ١٨ سال به بالا با ارائه کارت ملی می توانند برای ثبت نام سکه تمام بهار آزادی با سررسید ٦ ماه و یکسال اقدام کنند.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در همین ارتباط با بیان اینکه طرح پیش فروش سکه از روز سه شنبه با ١٣١٢ شعبه منتخب بانک ملی در سراسر کشور آغاز می شود، گفت: پیش خرید برای همه افراد بالای ١٨ سال با کارت ملی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در مرحله ثبت نام یک میلیون تومان با سررسید ٦ و یکساله انجام می شود. قیمت مابه التفاوت به نرخ روز است ولی با تخفیف ٩ درصد برای سررسید یکساله و ٤ درصد برای سررسید ٦ ماهه است.

رحیمی با بیان اینکه پیش فروش سکه مشمول مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی شود، گفت: بازده یکساله پیش فروش ١٥ درصد است بنابراین در عمل بیشتر از ٩ درصد سود به خریداران برای سرمایه گذاری یک میلیون تومانی می رسد.

به گزارش تسنیم، بانک ملی اعلام کرده که حسب دستور بانک مرکزی قرار است پیش فروش سکه در شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور با هدف تعادل بخشی به بازار، گسترش عرضه و سهولت دسترسی عموم مردم صورت گیرد.

هموطنان گرامی می توانند شعبه مورد نظرخود را از طریق سایت و یا کانال بانک ملی ایران انتخاب و در زمان مقرر اقدام به پیش خرید سکه نمایند.

برای مشاهده اسامی شعب منتخب پیش فروش سکه اینجا کلیک کنید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، مزایده فروش یکهزار و ۳۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.

قهرمانی گفت: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های زرون، نود، قائم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس،  پارکینگ شهرداری فین،  پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ‌های آنامیس و مکران شهرستان میناب، پارکینگ المهدی شهرستان جاسک و پارکینگ طاها شهرستان حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، امروز و فردا، نهم و دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ با مراجعه به این پارکینگ ها از جزئیات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند.

وی همچنین افزود: در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم  قطعی قضایی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»