Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبالیست های اصلاندوزی با بی توجهی مسئولان اداره ورزش و جوانان در زمین خاکی بستر دره رود تمرین می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،یکی از مشکلات شهر مرزی اصلاندوز مغان عدم وجود استادیوم ورزشی مناسب از نظر استانداردهای لازم است که در این زمینه ورزشگاه تختی این شهر در بلاتکلیفی ۱۷سالگی بسر می برد و امروزه جزء رویش خار و خاشاک و گاها چراگاه و استراحت گوسفندان چیزی دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر 33 هزار نفری اصلاندوز یک شهر تاریخی با وجود تپه تاریخی نادری (محل تاجگذاری نادرشاه افشار) و منطقه مرزی که همواره مورد تهاجم فرهنگی بیگانه قرار گرفته نیاز است به جوانان این منطقه توجه بیشتر شود همه شهرهای استان در لیگ استانی حضور دارند یا مسابقات درون شهرستان برگزار می کنند اما جوانان این منطقه علیرغم توانایی و استعدادهای که دارند حتی از این شهر جوانانی در تیم ملی نوجوانان حضور داشتند متاسفانه محروم واقع شده است.

اصلاندوز با وجود مجموعه ورزشی و ورزشگاه و وجود یک زمین فوتبال خاکی بعد این سالها هنوز هم رنگ چمن را در شهر خود ندیده اند و توجه مسولین شهرستان به این موضوع مهم را می طلبد.

شهر اصلاندوز با وجود بازیکنان با استعداد و با داشتن آینده درخشان برای هرچه بهتر شدن فوتبال شهرستان احتیاج به امکانات اولیه دارند که مهم ترین آنها داشتن یک زمین چمن طبیعی و استاندارد در شهر است که بازیکنان آن از حداقل امکانات محروم هستند.

تمامی شرایط برای ایجاد زمین چمن برای فوتبال در مقابل سی ان جی اصلاندوز مهیاست.اما کوتاهی،عدم رسیدگی و توجه مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد و اصلاندوز برای حل این مشکل در شهر به آخر رسیده است و هیچ گونه تلاشی از سوی آنها در رابطه با آرزوی دیرینه جوانان و فوتبالیست های شهرستانی به چشم نمیخورد.

 

وحید مهرآوران مربی تیم مدرسه فوتبال نونهالان اصلاندوز امروز در گفت و گو با خبرنگار ارس تبار گفت:چه زمانی است که فوتبالیستها در زمین خاکی بازی کنند در حالیکه امروزه در تمام شهرستانها زمین چمن خوب و امکانات عالی در اختیار ورزشکاران قرار می دهند.

وی با گلایه مندی از مسئولان و هیات فوتبال از عدم توجه به زیرساخت های ورزشی در رشته فوتبال افزود:با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش و نیز کمبود امکانات شهر اصلاندوز در زمینه زیرساخت‌های ورزشی، انتظار می‌رود تا وضعیت ورزش توسط مسئولان و متولیان امر ارزیابی و تصمیمات درخور شأن جوانان این دیار اتخاذ شود.در غیر اینصورت به جایی نخواهیم رسید.

با توجه به اینکه در رشته های سالنی با وجود سالن های بسیج و اداره ورزش و جوانان در قره قباق کمبودی وجود ندارد و امکانات لازم در این سالن ها مهیاست اما در رشته فوتبال متاسفانه چندین سال است که در محرومیت کامل بسر می بریم.   زمین فوتبال بستر دره رود که از دهه 60 تا 80 محل تمرین و برگزاری مسابقات درون استانی و شهرستانی و بخصوص جام دهه فجر بود، متاسفانه این زمین خاکی همچنان محل تمرین نوجوانان و جوانان امروزی نیز محسوب شده و استعدادها با بی توجهی مسئولان خاک می خورد!

امید است با رفع مشکلات موجود و چاره اندیشی مسوولان استانی و شهرستانی و متولیان امر شاهد احیای چمن تنها زمین فوتبال استادیوم تختی اصلاندوز باشیم تا فوتبالیست های جوان و نوجوان این شهر بدون وجود مشکلی به تمرینات خود ادامه داده و افتخار آفرین فوتبال شهرستان و استان باشند.

شهر اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان است.

گزارش از سید سجاد میرزایی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان