Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@19:01:31 GMT

بارش سنگين برف در مسکو با تلفات همراه بود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۱۷۶۳

بارش سنگين برف در مسکو با تلفات همراه بود

خبرگزاري آريا-از روز يک شنبه تاکنون مقامات محلي مسکو پانزده هزار دستگاه ماشين برف روب را به همراه حدود هفتاد هزار کارگر براي پاکسازي خيابان‌ها اعزام کردند. 
به گزارش خبرگزاري آريا، بارش سنگين برف در مسکو ضمن بروز مشکلات عديده براي مردم، باعث کشته شدن يک نفر و زخمي شدن شمار ديگري از افراد شد.
بارش بي سابقه برف براي دومين روز متوالي در مسکو باعث بروز مشکلات متعدد در بخش حمل و نقل در پايتخت روسيه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت سرماي ناشي از برف همچنين باعث فوت يک نفر شد.
سرگئي سوبيانين شهردار مسکو روز يک شنبه در پيامي توئيتري گفت: يک نفر بر اثر برف جان خود را از دست داد و دو نفر ديگر نيز دچار به علت افتادن درخت روي آن‌ها دچار جراحت‌هاي شديد شدند. 
براساس اعلام مسئولان سازمان هواشناسي روسيه ارتفاع برف فقط در دو روز گذشته به شصت و دو سانتي متر رسيده است که با کل بارش در تمام ماه فوريه در طي سال‌هاي گذشته، برابري مي‌کند. 
برف شديد باعث افزايش ميزان تصادفات رانندگي شده و حمل و نقل شهري را به شدت مختل کرده است. براساس اعلام رسمي مقامات روسيه، تاکنون نوزده مورد تصادف ناشي از برف در مسکو به ثبت رسيده است که در نتيجه آن بيش از بيست نفر زخمي شدند.
از روز يک شنبه تاکنون مقامات محلي مسکو پانزده هزار دستگاه ماشين برف روب را به همراه حدود هفتاد هزار کارگر براي پاکسازي خيابان‌ها اعزام کردند. 
در روز يک شنبه برخي جاده‌ها به منظور برف روبي، مسدود شدند، ضمن آنکه قطعي برق باعث شد چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي خاموش شوند. در فرودگاه مسکو بيش از يکصد پرواز دچار تاخير شد و حدود سي پرواز نيز لغو شد. 
هواشناسي مسکو پيش بيني کرده است طوفان برف در دو روز آينده نيز ادامه داشته باشد و سرعت باد نيز به بيست متر در ثانيه برسد. همچنين پيش بيني شد دماي هوا به ده درجه زير صفر برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در صبح نخستین روز از تعطیلات 3 روزه در کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم هستیم. همچنین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال در حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه نیز وضعیت مشابه گزارش شده است. جاده چالوس نیز در مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه شده است.

این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز و به خصوص در محدوده‌های مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان سنگین گزارش شده است، گفت: وضعیتی مشابه در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده گیلاوند گزارش شده است. همچنین در آزادراه تهران – پردیس در محدوده ابتدایی آزادراه نیز ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج – قزوین در حدفاصل ساسانی تا کمالشهر نیز سنگین گزارش شده است، گفت:‌ در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصرآباد تا فرودگاه امام خمینی(ره) هم دارای بار ترافیکی سنگین است.

باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود

شیرانی در مورد آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری است. در همین راستا را نیز به رانندگان توصیه می‌کنم که حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد خبر 848886 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد