Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@16:58:45 GMT

اسامی داوران ایرانی قضاوت کننده اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۲۰۶۰

اسامی داوران ایرانی قضاوت کننده اعلام شد

به گزارش جهان نيوز، سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه در شهر تبریز برگزار می شود.
  اسامی داوران بین المللی کشورمان برای قضاوت در این مسابقات به شرح زیر است:

داور درجه S۱: مزدک گیتی (همدان) – محمد مصلایی پور (یزد)

داوران درجه یک بین المللی: سعید عباسی (قم) غلامرضا بهارلو (چهارمحال و بختیاری) بابک امجدی (تهران) محمد رحیم پور (کردستان) مهدی آقاولی (تهران) نیما صادقی (مازندران)

داوران درجه دو بین المللی: رضا صالح آبادی (خراسان رضوی) محمد مارزی (هرمزگان) شیرزاد غلامزاده (لرستان) محسن عبدالهی (مازندران) عباس کارگرپور (تهران) رضا علی اصغری (گیلان)

داوران درجه سه بین المللی: عبدالرحیم فاتحی (اصفهان) محمدعلی صمدی (مازندران) بیژن روزبهانی (همدان) سیاوش مهتاب منش (تهران) نادر باریسی (اردبیل) محمدحسین محمدپور (کرمان)

منبع:مهر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح اله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری است.

او تصریح کرد: از نیمه دوم هفته به بعد شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که پس از آن بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در استان همدان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان، فامنین و بهار با سه درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

روح اله زاهدی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۲۲ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی