Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-05@20:44:38 GMT

جزییات مالیات بر حقوق کارمندان در سال ۹۷ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۳۰۲۰

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن در جریان ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور از مجموع ۲۵۰ نماینده حاضر با ۱۵۲ رای موافق، ۸۶ رای مخالف و ۶ رای ممتنع  بند الف تبصره ۶ بخش درآمدی لابحه بودجه را به تصویب رساندند.

براساس بند الف تبصره ۶ سقف معافیت مالیاتی موضوع ماده ۸۴ قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ۴ اسفند ۱۳۶۶ و اصلاحات بعدی آن در سال ۱۳۹۷ سالانه مبلغ ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ مالیات بر کل درآمد کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایای فوق‌العاده و کارانه و غیره به استثنای تبصره یک و دوی قانون مالیاتهای مستقیم مربوط به دانشگاه‌ها و امور پژوهشی مازاد بر مبلغ مذکور تا ۳ برابر آن مشمول مالیات سالانه ۱۰ درصد و نسبت به مازاد ۳ برابر تا ۴ برابر آن مشمول مالیات سالانه ۱۵ درصد و نسبت به مازاد ۴ برابر تا ۶ برابر ۵ درصد و نسبت به مازاد ۶ برابر ۳۵ درصد تعیین می‌شود.

همچنین میزان معافیت مالیاتی اشخاص موضوع مواد ۵۷ و ۱۰۱ قانون مالیاتهای مستقیم سالانه مبلغ ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین می‌شود.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!

مسی عملکردی باورنکردنی برابر نیویورک ردبولز داشت 

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی در خانه با نتیجه پرگل ۲-۶، نیویورک ردبولز را در هم شکست. لیونل مسی با ثبت آمار خیره‌کننده‌ ۱ گل و ۵ پاس گل، ستاره میدان بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد؛ لوییس سوارز نیز با 3 گل و ۱ پاس گل عملکرد بسیار درخشانی داشت. 

اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS نمایش استثنایی مسی

نکته جالب توجه این‌جاست که لیونل مسی آمار درخشانش را در تنها یک نیمه به ثبت رساند. نیویورک ردبولز بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه ۳۰ به گل رسید. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت و شاگردان تاتا مارتینو بازنده به رختکن رفتند. در نیمه دوم اما ورق به طور کامل برگشت؛ روی پاس گل مسی در دقیقه ۴۸، ماتیاس روهاس گل تساوی را به ثمر رساند و ستاره آرژانتینی خودش در دقیقه 50 اینتر میامی را پیش انداخت. مسی تا دقیقه ۸۱، ۴ پاس گل دیگر برای روهاس و لوییس سوارز (روهاس ۱ گل، سوارز ۳ گل) فراهم کرد تا شب به یاد ماندنی‌ای را برای تیمش رقم زده باشد.

رکوردهای لیونل مسی در این بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با ثبت ۵ پاس گل در یک بازی اولین بازیکن تاریخ MLS با اثرگذاری روی ۶ گل در یک بازی آمار لیونل مسی در فصل جاری  12 گل و ۱۱ پاس گل در ۱۱ بازی! لیونل مسی و لوییس سوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • تورم به مرز ۷۰ درصد در ترکیه رسید
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • حقوق روسای اتحادیه اروپا چقدر است؟