Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از راه اندازی طرح «توسعه مدیران شهری» در راستای پرورش، پیشرفت و توسعه مدیران شهرداری تهران و با هدف افزایش بهره وری و کارآمدی و با نگاهی علمی – اجرایی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شیخ ضمن اعلام اینکه این طرح در واقع نخستین طرح توسعه مدیران در حوزه مدیریت شهری با هدف پرورش مدیران در کلاس جهانی خواهد بود، گفت: هدف از اجرای این طرح، "تقویت فرهنگ سازمانی"، "آشنایی مدیران با فرآیند‌های اداری و ارزش‌های سازمانی"، "حمایت از مدیران در قالب ارائه مشاوره"، "توان افزایی مدیران" و "گذر از پارادایم آموزش به پارادایم یادگیری" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مخاطبین ما در این طرح، مدیران عالی سازمان، مدیران راهبردی و مدیران حرفه‌ای خواهند بود.

معاون شهردار تهران گفت: مدیریت این طرح برعهده یک نفر از متخصصان حوزه مدیریت منابع انسانی و آشنا به فرآیند‌های توسعه مدیریت در شهرداری خواهد بود که توسط معاونت منابع انسانی انتخاب می‌گردد و در بخش سیاست گذاری نیز شورای راهبردی متشکل از معاون و قائم مقام معاونت منابع انسانی، رئیس مرکز مطالعات، مدیرکل ارزشیابی مدیران و سه نفر نیز که به ترتیب از شهرداران مناطق، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها و متخصصین منابع انسانی و به انتخاب معاونت توسعه منابع انسانی انجام خواهد شد، می‌باشد.

شیخ در پایان با اشاره به دغدغه شهردار محترم تهران در خصوص پیشرفت و پویایی مدیران شهرداری تهران گفت: ما نیز به عنوان معاونت منابع انسانی خود را متعهد می‌دانیم که برای حصول این هدف با تلفیق علم و تجربه، مدیران واحد‌های مختلف (اعم از صف و ستاد) را از آسیب‌های موجود دور سازیم و ضمن جلوگیری از هدر رفتن منابع، باعث بهره وری هر چه بیشتر آن‌ها و در نتیجه افزایش سطح کارآمدی در بلند مدت شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که هفته گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر ۶ فصل تعاریف‌، توسعه نظام مالی و سنجش اعتبار و ضمانت‌، تسهیل تأمین مالی از طریق مؤسسات اعتباری، تسهیل تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیل تأمین مالی خارجی و صدور بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام و تأمین مالی از طریق مشارکت و مولد سازی دارایی است.

بر اساس این قانون به منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر دیگر اعضای این شورا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه