Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@18:31:56 GMT

سه راز مهمی که خانم ها هرگز نباید به همسرشان بگویند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۵۷۹۰

هیچکس از همسرتان به شما نزدیک‌تر نیست، اما به این معنی هم نیست که شما باید همه چیز را کاملا به او بگویید. چیزهایی وجود دارند که بهتر است مثل یک راز نزد خودتان باقی بمانند، به خاطر همسرتان و به خاطر زندگی مشترک‌تان!


به گزارش شریان نیوز،خیلی مهم است که باهمسرتان روراست باشید اما اگر پای افشای راز پیش همسرتان به میان آمد، لطفا این سه راز را فاش نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانم‌ها! این سه چیز را هرگز به همسرتان نگویید

۱. احساسات واقعی‌تان در مورد نامزد سابق‌تان
البته شکی نیست که همسرتان باید یک سری از واقعیت‌های کلی را در مورد کسانی که قبلا در زندگی‌تان حضور داشته‌اند بداند، اسم نامزد سابق‌تان، چند وقت با او بوده‌اید و چیزهایی مثل این. اما وارد جزئیات احساسی نشوید! مثلا نگویید «رابطه‌ی ما با هم آنقدر لذت بخش و جالب بود...» یا «او در رفتارهای رمانتیک، حرف نداشت!».

چرا نه؟
به دلایل گوناگون! اول از همه، آن هیولای کوچک حسادت حتما وارد بازی خواهد شد و بر خلاف چیزی که بعضی‌ها فکر می‌کنند، احساسات حسادت، نفعی به زندگی مشترک‌تان نمی‌رساند، و حتی ممکن است همسرتان را خجالت زده کنید و باعث رنجش او شوید. روابط گذشته‌ شما باید در همان گذشته باقی بمانند.



۲. افزایش وزن همسرتان
برای خیلی از زوج‌ها، واقعیت خنده دار افزایش وزن بعد از ازدواج، قابل قبول نیست. اما اگر به سایز شلوار همسرتان یکی یا دوتا اضافه شد، لازم نیست به او بگویید دل‌تان می‌خواست این اضافه وزن را نداشت.

چرا نه؟
گاهی، خانم‌ها فراموش می‌کنند که تصوری که یک نفر از بدن خود دارد تنها مختص خانم‌ها نیست و چیزی است که می‌تواند آقایان را هم اذیت کند. تصور کنید اگر خود شما دچار اضافه وزن شوید و همسرتان این موضوع را به روی شما بیاورد، چه احساسی پیدا خواهید کرد.
البته ما دوست داریم همسرمان سالم باشد. اگر دیدید توجه همسرتان به وضعیت سلامت‌اش کم شده می‌توانید تشویقش کنید یک سری از عادت‌های جدید را وارد زندگی‌اش کند و خودتان هم با رضایت همراهی‌اش کنید.



۳. چیزهای کوچکی که او انجام می‌دهد و شما را دلخور می‌کند
اگر همسرتان کاری می‌کند که برای‌تان جالب نیست، از خودتان صادقانه بپرسید آیا واقعا خیلی مهم است. چیزهایی مثل برعکس گذاشتن دستمال توالت یا روشن گذاشتن چراغ‌های خانه به دلیل فراموشی، واقعا اهمیت ندارند. اگر می‌توانید یک نفس عمیق بکشید و موضوع را رها کنید، این کار را بکنید. اگر هم برای‌تان مهم است و نمی‌توانید بیخیال از آن رد شوید، دوستانه و با مهربانی به همسرتان بگویید که آزرده می‌شوید.

چرا نه؟
چیزهای کوچکی که مهم نیستند ارزش این را ندارند که با همسرتان وارد بحث شوید و اوقات هر دوی‌تان تلخ شود. همیشه عشق را به رودرروی هم قرار گرفتن ترجیح بدهید. این طور تصور کنید که همسرتان هم بابت هر چیز کوچک و بی‌ارزشی مدام سرتان غُر بزند و بحث کنید. چه حسی خواهید داشت؟
اگر انتخاب‌ها و تصمیم‌های‌تان هوشمندانه باشند، زندگی مشترک‌تان خیلی شاداب‌تر خواهد بود. پس با همسرتان روراست باشید و در همه چیز او را سهیم کنید، اما این سه مورد را پیش خودتان نگه دارید!
  ترجمه از هدی بانکی   منبع:میگنا     دسته بندیاجتماعي برچسب هاسه رازمهمهمسرزندگیخانم ها مطالب مرتبط دختران نوجوان بیشتر از منزل متواری می شوند
بهزیستی طرح خدمات سازگاری پس از وضعیت طلاق اجرا می کند
نشانه‌های اضطراب بعد از حوادثی مانند زلزله طبیعی و گذراست
ماجرای عجیب زندگی زنانی که برای بچه داشتن همه کار کردند

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.
وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند